#1 Anna Karenina (2012)


Na doporučení Ann jsem si dneska pustila film Anna Karenina. Film je natočen podle knížky předlohy od Lva Nikolajeviče Tolstého. Ale jelikož jsem knížku (zatím) nečetla, tak nemohu porovnávat.

Plakát k filmu
Režie:
Joe Wright

Herecké obsazení:
Anna Karenina - Keira Knightley
Alexandr Karenin - Jude Law
Alexandr Vronskij - Aaron Taylor-Johnson
Kitty - Alicia Vikander
Konstantin Levin - Domhnall Gleeson






Film je natočen divadelní formou a s pomocí divadelních kulis, které bohužel časem ustupují. Ale pokud se s touto formou smíříte, tak váš příběh rázem pohltí.
Začátek mi přijde, až moc zdlouhavý a po 20 minutách, když jsem film musela stopnout kvůli nedostatku pití jsem se zděsila, že film má dohromady 2 hodiny. Avšak pak je to jízda. Do děje jsem se tak zažrala, že ani nevím jak ta hodina a půl utekla. Jak v knížce, tak ve filmu jsou dva děje - hlavní a vedlejší. Hlavním dějem je vztah Anny s manželem a milencem Alexandrem Vronským, kvůli kterému se vzdá všeho a společnost se k ní úplně obrátí zády. Vedlejším dějem je pak vztah Dolly s manželem (Anny bratrem) a Kitty s Levinem.

Herecké výkony,  prolínání scén, kostýmy, hudba .. perfektní! Avšak musím říct, že závěr filmu mě trošku zklamal. Čekala jsem ho trošku více .. propracovanější.


Fotky z filmu:





5 komentářů :

  1. Na tenhle film se rozhodně chystám. Nemám ale ráda, když to jde do kin, je to děsná pecka, všude o tom slyším,.. - nemám na to pak vlastní názor a jsem hodně ovlivněná okolím. Takže čekám, než humbuk kolem toho přestane a já se na to v klidu a čistou hlavou podívám.
    A knížku jsem taky (bohužel) nečetla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem ho neviděla,ale určitě se na nej podívám!:) láká me:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som počula, že to nie je dobre spracované, lebo američania a bla bla. ale trailer sa mi páčil, keira je nádherná a myslím, že sa na to hodí.
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  4. super film :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Češtinářka se od premiéry stěžuje na Keiru, prý je na Annu až moc mladá. :D Ale ráda bych si přečetla samotnou knihu a až pak se podívala na film..^^

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.