A tak jsem jednou zase vytáhla foťák!

Můj malej raťafák! No není roztomilej?!
Ještě před tím, než jsem si koupila svojí super amatérskou zrcadlovku jsem fotila s digitálem všechno a strašně ráda. A tak moc jsem si přála zrcadlovku, že jsem ráno vstala, šla do školy, ze školy do práce, přišla jsem v noci a ráno šla do školy. A to všechno jen, protože jsem si na ní musela vydělat. A tak to chodilo pár měsíců, až jsem konečně měla tu částku, kterou jsem potřebovala.

Jenže od doby, co jsem vlezla do maturitního ročníku a ztratila paměťovou kartu jsem přestala fotit a ten foťák ležel celých 5 měsíců ve skříni. Pak mi mamka koupila paměťovku, a to jen proto, aby mohli fotit můj maturitní ples. A tak jsem dneska po 5,5 měsících držela foťák v ruce. Neuvěřitelný, nechápu, jak jsem ho mohla nechat takovou dobu ve skříni!

Taky jsem dneska začala dělat zkušební praktickou maturitu. Je to vlastně třídenní proces. Máme dva dny na  vytvoření zájezdu podle zadání a to včetně kalkulace, programu a tak. A příští týden si ten svůj zájezd budeme obhajovat. No, trošku z té obhajoby mám strach, protože v porotě sedí i učitelka, která mě zrovna v lásce nemá. Tak snad mě nebude naschvál zahlcovat těma jejíma psychologickýma otázkama, aby mě zase potopila ...



3 komentáře :

  1. To snad vydržím ;) :) A ten film se mi taky moc líbil! :)
    A je roztomilej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je roztomilej! A budu ti držet palce u projektu :-)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.