Ať žije kosmetika!


Tak jsem si zase jednou udělala pořádnou radost a nějakou chvíli budu chodit krásně nalíčená. Nejen, že jsem si konečně vyzvedla na poště balíček, ale rovnou jsem se cestou z nemocnice zastavila i v drogérii a nakoupila, co je potřeba.

26. února 2013 - Nákup kosmetiky
Na stránkách elf kosmetiky jsem si objednala pár (strašně) potřebných věcí!
Objednala jsem si paletku 32 očních stínů, které jsem vyzkoušela na jednom oku hned jak jsem přišla domů. Pigmentace je na mě tak akorát. Dále jsem si objednala houbičky na make-up a dva štečky - Štetec na oční stíny (Blending brush) a štětec na bronzer (Bronzing brush), tak snad se rychle skamarádíme.

Taky jsem si za 39,- objednala bázi pod oční stíny, ale zapomněla jsem jí vyfotit. Dohromady mě balíček od Elfu stál 334 Kč (+80,-poštovný)

A dnes cestou z nemocnice jsem udělala zastávku v Rossmannovi, kde jsem si udělala radost stíny a zlatými tekutými linkami od mojí oblíbené značky NYC.

Máte někdo zkušenosti s kosmetikou Elf? Jaká je vaše nejoblíbenější kosmetická značka?

14 komentářů :

  1. Od Elf doma nic nemám, ale přemýšlím, že konečně něco zkusím :) Ale od NYC mám nějaké laky na nehty a jsou super. Pěkné produkty sis pořídila, tak ať dobře poslouží. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Elfu mám toho doma poměrně dost. Co ti určitě doporučuju zkusit je např. peeling na rty a matná rtěnka v tužce, taky linky ve fixe hezky malují a drží, a eyebrow kit je nejlepší věc, na kterou jsem kdy narazila. Naopak ti vůbec nemůžu doporučit laky, sice mají krásné barvy, ale vůbec nevydrží, navíc divně smrdí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Elfu mám rtěnku, pudr a minerální bázy a dva laky a celkem spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Elfu zatím nic nemám, ale určitě ho chci vyzkoušet. Jen je trochu škoda, že tuhle značku neprodávají v drogérce a člověk musí platit poštovné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hodně velká škoda. Se značkou jsem se skamaradila, je super:)

      Vymazat
  5. Myslím, že kvalita ELFu je za ty ceny výborná. Měla jsem stíny, které jsem celé dodělala a byly super, akorát dost prášily. Jinak bázi mám také, ale ještě jsem jí nevyzkoušela, protože dodělávám jinou :-D Štetce od ELFu jsou super, ty můžu rozhodně doporučit. Nu a taky jsou skvělý tvářenky ze Studio řady, ty jsou fakt perfektní a určitě nějakou vyzkoušej ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se stínama jsem spokojená . Mají dobrou pigmentaci, akorát jak jsi psala - Hodně práší. Jinak ta báze je super, napíšu na ní recenzi v neděli:)

      Vymazat
    2. Tak to si určitě přečtu ;-)

      U mě je problém s tím, že mi na víčkách nedrží absolutně nic. Mám je asi hodně mastné nebo já nevím. Já jsem velmi spokojená s bází od Makeup Faktory. Ale ta je zase cenově někde jinde, takže jsem si tenkrát objednávala tu od ELFu, protože je dost levná :-)

      Vymazat
    3. Až příště budeš něco od Elfu objednávat, tak dej vědět. Mohli jsme si rozdělit poštovný :D :)

      Vymazat
    4. JJ, to rozhodně. Kdybys něco objednáva ty, tak tady dej vědět ;-)

      Vymazat
  6. Nákup se povedl, ať se Ti dobře maluje! :] Nevěděla jsem, že má elf i blending brush na oči. Někdy si ho koupím.
    A mám elf moc ráda. Mám od nich báze pod stíny, pár barevných tužek na oči, část štětců+držák a čistič na ně a rtěnky. A dokonalý gel na obočí. Všechno úžasné a za tu cenu... :]
    Jinak mám ráda Sephoru, RYOR, Dermacol, Urban Decay a MAC, ale hlavně ty poslední dvě si dopřávám jen málo, jsou velmi, velmi drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jediné, co nevyhovuje jsou ty houbičky na make-up. Přijdou mi zbytečný:)

      Vymazat
  7. Od Elfu mám taky pár věcí a za tu cenu mi přijdou vážně dobré!:) nakoupila sis moc hezky:)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.