Britská vlajka

Dneska jsem po dlouhé době zkusila něco vytvořit na mých nehtech. V drogerii DM jsem ve značce Miss Sporty našla božskej světle modrej lak, takže to, že se na nehtech bude vytvářet vlajka UK bylo hned jasné.
Je to poprvé, co jsem se o tohle pokoušela, takže to neni perfektní, ale časem se to určitě zlepší!






Použila jsem:

(Sehnat bílý lak na nehty je docela nadlidský úkol, tenhle je od Gabriella Salvete a je tak starej, že se divim, že ještě není vyschlej)

Sice jsem si koupila šteteček na zdobení nehtů z Avonu, ale musim vám říct, že mi naprosto nevyhovuje, takže jsem použila štěteček z vyschlých tekutých očních linek. Používala jsem dřív Liquid Ink od Essence a má skvělej tenkej štěteček.




A ještě pár fotek:




Časem dodám video návod.


2 komentáře :

  1. Vypadá to zajímavě :) Já bych si to nezvládla nalakovat sama.. od dětství se mi dost klepou ruce, tudíž vlajka by asi nebyla vlajkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbý je, že tohle mam právě jenom na levý ruce, protože si nejsem schopná namalovat tu vlajku levou rukou :D

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.