Just kill me, please!

Ten blbý moment, kdy se ráno probudíte se šílenou bolestí v krku. Už je to 14 hodin a pořád jsem se nesmířila s myšlenkou, že mě v tom krku bolí a budu to muset tenhle týden přetrpět. Navíc mě v úterý čeká zkušební praktická maturita. Jestli nezvládnu zkušební praktickou maturitu a vyhodí mě, tak nevím, jak nastoupím v dubnu k té verzi na ostro. Kruci ...
Ono už mě vlastně ráno jenom naštvalo to, že je venku zase sníh. Proč?! Nesnášim sníh. Nemam celkově ráda zimu. Takže z celého srdce doufám, že to roztaje a v pondělí venku už bude zase bahno, protože jsem si jaksi ještě stále nekoupila zimní boty. Už dva roky chodím celou zimu v podzimních, do kterých mi teče.

Dneska jsem byla donucela se jet podívat za babičkou a ukázat jí naše DVD z maturitního plesu. Už jsem ho viděla asi tak 75x a ještě cca 75x ho uvidím. Popravdě mě naštvalo víc to, že je tam ještě víc sněhu a já   kousek od vrátek zapadla do pangejtu. Jsem ráda, že to můj telefon, který jsem si před měsícem a 5 dny koupila přežil. Už tak je nahoře trošku odřenej a já nemam naprosto tušení od čeho, protože mi ještě nespadnul. (Kromě toho, že semnou zapadnul do pangejtu, ale tam byl sníh.)


Ihned po tom, co jsem se o tom prvním škrábanci na hraně mobilu dozvěděla jsem si z ebay.cz objednala dva kryty. Samozřejmě proč je objednávat z ČR, když si je mohu objednat z Anglie. Nakonec mě vyšly na cca 250 Kč i s poštovným. Snad do středy už dorazí než si ten telefon rozbiju úplně a tím pádem hodin svých 5 000,- do koše.


4 komentáře :

  1. Počkat, počkat pokud neuděláš zkušební maturitu nepustí tě k té naostro? U nás se tyhle zkušební dělali spíš jen tak pro srandu,vím že tam ani půlka třídy nebyla :D Jinak přeju hodně štěstí v uzdravování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, oni mě pustí, ale moje sebevědomí bude tak strašně nízký a budu z toho mít ještě větší nervy, protože tam nastoupim s vědomím, že jsem neudělala tu zkušební :D

      Vymazat
  2. Ne, praktickou maturitu mi prosím nepřipomínej. Jsem z ní vyklepaná víc než z odborné... :D Ale my to zvládneme, neboj :)
    Ať je ti lépe ;)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.