Kecy v kleci, sníh a prázdniny


Sníh je zlo! Mam ho ráda jenom na Vánoce, má to svoje kouzlo .. ale sníh v únoru bych zrušila! A ještě víc mě dokáže naštvat, když jeden den napadne, druhý roztaje a třetí den začne padat znova.

Zkušební praktická maturita je úspěšně zamnou. Naše praktická je složena z tvorby zájezdu, kalkulace a obhajoby. Nejvíc jsem se bála té obhajoby, ale sama paní ředitelka mi řekla, že jsem měla velmi kultivovaný projev. A to mi trochu zvedlo sebevědomí a už se té verze na ostro, která mě čeká za měsíc tak nebojím.

Dnešním dnem mi začaly jarní prázdniny. Prázdniny plné maturitních otázek, jídla, povinné četby a znovu maturitních otázek. Mam na to jen pár dní, protože ve středu jedu na pár dní navštívit kamarádku a v sobotu plánuju návštěvu Prahy.

Taky v rámci prázdnin plánuji pár změn zde na blogu, přidat pár rubrik a upravit ho k obrazu svému. Jinak vám všem chci moc poděkovat za milé komentáře a za návštěvnost. Pořád jsem tu nováček, ale snažím se a jsem ráda za každého, kdo se na blog podívá a něco si přečte. V budoucnu tu najdete recenze na knížky, které jsem přečetla, možná i nějakou kosmetiku .. a nail art, kterému se poslední dobou snažím věnovat, protože mě vážně baví pořád něco na ty nehty čmárat :D :)

22. února 2013 - Já, panda a sníh!


10 komentářů :

  1. jo, ten sníh je fakt děs. takhle má být v prosinci o vánocích a ne v únoru! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sníh a zimu miluju. A doufám, že ze mě bude jednou sněhová královna :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty máš zase blog :-D to je hustý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, blogspot mi vyhovuje daleko víc než blog.cz .. jsem tu šťastná :D:D

      Vymazat
  4. milujem sneh, no tá čľapkanica po ňom, hrôza...

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Já sníh miluji :) A gratuluji ke zkušební praktické. I tu na ostro určitě zvládneš.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá, čím novým nás tu překvapíš. A "Pandí" přívěsek mě okouzlil ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Juu Pandička :) Mám jich doma spoustu O:)

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně vidím tvoje vlásky. Možná bych je zkusila trošku šetřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to mám udělat, když jediná barva, která mi sluší je červená?:D

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.