Kterak jsem podala přihlášku na VŠ a málem zešílela.


19. února - Přihláška na CUNI

A je to zamnou. Oddalovala jsem podání přihlášky na Karlovu univerzitu pěkně dlouho, ale jelikož příští čtvrtek už je poslední termín, tak víc oddálit už to nešlo. Řeknu vám, byl to docela boj. Vyplnila jsem přihlášku a pořád zírala na tlačítko uložit. Jenže jsem dostala takový strach ze svojí budoucnosti, že namísto uložit můj kurzor myši odjel na křížek a úspěšně jsem zavřela celý internetový prohlížeč.
Termín podání přihlášky na Západočeskou univerzitu je do 31. března, takže tam je ještě čas.


Proč musím být tak ambiciozní? Na Karlovu univerzitu chodí chytrý lidi, ne někdo jako já, kdo zakončil pololetí s průměrem 1,8. Určitě bych měla lepší průměr, kdybych se vůbec za ty čtyři roky na střední škole učila. Je těžké vybrat si VŠ, když máte naprosto jasno v tom, co byste chtěli v budoucnu dělat.

Studuju na střední cestovní ruch, dokud jsem mladá, tak mohu cestovat. Miluju jazyky a chtěla bych učit angličtinu, takže pedagogická fakulta je jasná. Navíc, až zestárnu a třeba nebudu chtít (nebo moct) pracovat v cestovním ruchu, mohu učit angličtinu. Určitě chci zkusit být na rok, dva v Anglii a následně rok v USA, abych získala nějakou praxi. Jazyky tu budou vždycky potřeba.

A to je můj problém. Potřebuju mít v hlavě jasnou představu budoucnosti, jinak se zaseknu na místě a s pocitem strachu, že nevím co budu dělat zítra a budu fňukat v posteli. Chci v životě dělat co mě baví. Rozhodně si nebudu podávat přihlášku na nějakou ekonomiku a marketing, když to pro mě bude akorát ztráta času, protože ekonomiku a marketing nesnášim.

A tak jsem si na uklidnění místo Ladyboxu (jehož koupi jsem zase úspěšně přeložila na březen) nakoupila kosmetiku za 400,-, protože když se nedostanu na Karlovu nebo Západočeskou univerzitu, mohu alespoň vypadat k světu.

6 komentářů :

  1. Držím ti palce, ale vysoká nakonec není tak těžká, jak si člověk představuje :-) Aspoň pokud nejsou učitelé svině...

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně moc ti přeju aby ses tam dostala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že průměr máš více než dobrý. Věř, že na Karlovku chodí lidé kteří ví co chtějí a to jsi i ty ;)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Jen buď ambiciózní! A neboj, časem zjistíš, co tě baví a co ne, ono se to vyvrbí :-)
    Ta poslední věta je super :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsem narazila na někoho, kdo je do jazyků 'zblázněný' svym způsobem jako já:). Měla bych jet na rok do Německa a později bych chtěla jet do USA, takže jazyky jsou pro mě jasnou volbou:)
    Doufám, že se na Karlovku dostaneš, sama bych se tam chtěla dostat..ale to je ještě ve hvězdách:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako bych předposlední odstavec napsala sama. Jsem ve třeťáku, ale už teď se děsím příštího roku a s tím spojený výběr VŠ.
    Takže přeju, aby ses dostala na obě a měla možnost výběru ;)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.