So who am I actually?

Přiznejme si - nikoho nezajímá život obyčejné holky, která nedávno oslavila své devatenácté narozeniny. Ale i tak stále cítím potřebu založit si blog a sdílet pocity s naprosto neznámými lidmi, kteří na můj blog přijdou náhodou, přečtou si první větu článku, který bude nejvýš a zase odejdou jinam. Navíc se ani nemám čím pochlubit.

Nemám nic, čím bych se lišila od ostatních. Mám pár opravdových kamarádů a nikdy jsem nebyla zrovna oblíbená. Vždycky jsem ve škole, tak nějak proplouvala a nepotřebovala jsem u toho být střed pozornosti. Nejsem vtipná a kluci mi neříkají, že jsem nádherná. Netrávím večery se svým přítelem, protože žádného nemám. Na druhou stranu svoje večery trávím se seriály, hudbou nebo knížkou.Neříkám, že nechodím do klubů nebo se někam bavit, chodím. Ale jednou za měsíc, když mam zrovna náladu protancovat noc a trochu se opít. Neumím flirtovat a nikdy jsem nesbalila kluka, do kterého jsem byla zamilovaná.

Můj život je vlastně docela smutný. Sice jsem se dostala na školu, kam jsem chtěla, ale jelikož je soukromá, tak to nebyl žádný problém. A dostat se z té soukromé školy na univerzitu? Mám na rozmyšlení, kam vlastně chci jen měsíc a na přípravu k přijímacím zkouškám 5 měsíců. Nemám finance na to, abych si zaplatila přípravné kurzy, takže je to všechno na jen na mě. Proč se mi to vše zdá teď jak nadlidský úkol?


My life is like a roller coaster and now you've got the chance to ride this roller coaster with me!



8 komentářů :

  1. a jakou školu studuješ? obor? V období maturity jsem také měla pocit, že nic nezvládnu, že jsem neschopná a nikam to nedotáhnu ale faktem je, že to není zase tak hrozné.. Nejvíc mi zvýšilo sebevědomí zaměstnání, zjistila jsem, že jsem celkem dobrá v tom co dělám.. Když jsem si sehnala vlastní garsonku a dokázala jsem se o sebe celkem dobře postarat..

    OdpovědětVymazat
  2. Mě baví číst o obyčejných lidech,jako jsem já. Je to prostě realita, je to život :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen si vypni, opisování kódu při dávání komentářů,z toho zešílím!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohoto popisu na mě působíš, jako smutný člověk. Ale z kometáře co, jsi mi nechala na blogu na mě působíš přesně opačně! :) Jsi záhadná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Možná si myslíš, že takový život nikoho nezajímá, ale já si ráda přečtu o normálních, obyčejných lidech, je v tom kouzlo života:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nemyslim si, že je někdo nudnej a nemá na sobě nic zajímavýho, i když se cejtím stejně jako ty :D :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    P.S.: Právě probíhá první giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ou, jak moc mi tenhle úvodní článek připomíná mě. :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.