Wanna meet?

Mam tu menší pokračování z posledního článku. V sobotu jsem byla na narozeninové tématické oslavě a samozřejmě jsem se tam trošku přiopila a před půlnocí napsala tomu kytaristovi. (Asi si nebudu brát s sebou mobil, když jdu pít!) A tak mi odepsal a pak mi přišla další zpráva: "I'll be in Prague this spring with friends .. wanna meet?"
Měli jste mě vidět, předvedla jsem tam svůj happy dance a další dvě hodiny oslavovala. K tomu jsem ještě zavolala svojí nejlepší kamarádce a musela sdílet svojí radost s ní. A pak jsem mu odepsala, že jo.
A tak jsem pak časem vystřízlivěla, uklidnila se a jela ve 4 hodiny ráno domů. Byla to hodně dobrá párty!

A teď mě čeká poslední týden ve škole před týdnem jarních prázdnin. Ani nevíte jak moc se na ten týden těšim. Konečně si pořádně uklidim, udělám si pořádek v maturitních otázkách, doplním si vše, co mi chybí a ke konci týdne jedu ke kamarádce do Loun, takže si i odpočinu. Kéž by tenhle týden utekl rychleji ...

Zítra ráno máme ve škole zasedání parlamentu, ve středu jedu doučovat bratrance angličtinu a snad večer stihnu degustaci čokolád. Ve čtvrtek obhajuju svůj vytvořený zájezd v rámci zkušební praktické maturity a v pátek za sebou s radostí zabouchnu dveře a užiju si svůj týden zaslouženého volna.

P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
Zamilovala jsem si tuhle písničku od prvního poslechnutí. Další úžasná písnička od Pink!

1 komentář :

  1. Pink sice normálně nemusím, ale tahle písnička mě oslovila hlavně svým textem:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.