#2 Paralelní světy (Upside Down, 2012)


Další film, který bych vám chtěla představit je film s názvem Paralelní světy. V tomto snímku bysme asi těžko hledali nějaké napětí, za to to má, ale super naivní romantický příběh plný úžasných vizuálních efektů.


Režie:
Juan Diego Sulanas

Herecké obsazení:
Adam - Jim Sturgess
Eden - Kirsten Dunst
Bob Boruchowitz - Thimoty Spall


Adam a Eden jsou do sebe zamilovaní už od dětství a to i přes to, že každý žijí na jiné planetě. Dvě sesterské planety kroužící kolem jednoho slunce, ale s opačnou gravitací. Po 10 letech odloučení se Adam vydává na nebezpečnou cestu, aby se znovu se svojí láskou setkal.

Myslím, že koukat na tenhle film v kině musí být vážně skvělý zážitek. Já na něj bohužel koukala jen na svém notebooku, ale i tak se mi hodně líbil. I přes to, že jsem na tento film četla hodně kritiky, jsem se do něj s radostí pustila a všechnu tu kritiku vypustila z hlavy.
Pokud hledáte romantiku v netradičním prostředí, vřele do toho! Hlavní hrdina Adam, kterého hraje roztomilý Jim Sturgess (hrál například hlavní postavu Dextra ve filmu Jeden den po boku s Anne Hathaway) si mě získal hned po 20 minutách. A Kirsten Dunst? Ta je film od filmu hezčí a hezčí.

Nápad tohoto filmu je dost originální, vizuální zpracování fantastický a příběh hodně naivní. Ale i přes to jsem film na csfd.cz ohodnotila 4 hvězdičkama.

Trailer s českými titulky:




3 komentáře :

  1. vyzerá to byť take fantasy.. dakujem za inspiraciu :) bola by som velmi rada keby si si tiez pozrela moj blog alebo si ma pridala. ja som tvoja nova citatelka. ďakujem :)
    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Další z filmů, na který se těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se už nelíbil trailer:D Tak nevím, jestli dám šanci celému filmu.
    Bublinka

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.