Busy, busy, busy!

A tak mi skončily jarní prázdniny během kterých jsem udělala absolutní NIC. Dneska jsme dostaly poslední maturitní otázky a po zjištění, že mam v sešitu jenom čtvrtku jsem se zděsila. Hrůza. Na víkend si plánovat nic nebudu. Nemam přečtený knížky (zbýbají mi teda jen 4), nemám otázky na účetnictví, na marketing, mám jen čtvrtku na ekonomiku a cestovní ruch a půlku literatury. Myslím, že začíná jít do tuhého. Už je březen. Jen 2 měsíce! Nikomu nepřeju tenhle pocit bezradnosti. Na druhou stranu mě tohle čeká na VŠ každý půl rok .. Nechci nad tím přemýšlet.

Zejtra budu celý den v háji, protože jsem slíbila dvojčatům, že se s nima sejdu a pak jdem společně na hokejový zápas našeho společného kamaráda. Ve středu jedu doučovat bratránka angličtinu a ve čtvrtek jedu k nejlepší kamarádce. Její přítel odjel na týden do Koreji a my budeme poslušně vypracovávat maturitní otázky a učit se. Teď jsem si vzpomněla, že jsem na začátku článku psala, že si nebudu nic plánovat na víkend. Pozdě. Zrovna mi došlo, už něco naplánovaného mám .. no. Tak to je v háji :D *stay positive*

4. března - Cafe Latte, Palačinka s Nutellou a banánem a králíček Maxíček 

7 komentářů :

  1. Tyjo, já už taky nemám vůbec na nic čas. Přijdu ze školy, stihnu se akorát najít, učim se a jdu spát. A to si jako fakt nedělám srandu. Jediný, co ještě stíhám je jednou týdně fotbal, ale jsem tak vyřízená, že si to ani pořádně neužiju. A na blog už čas nemám vůbec. Naštěstí mám ale v zásobě pár rozepsaných článků ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do toho ještě hledám brigádu, abych v létě mohla něco podniknout a odedneška budu chodit každou středu doučovat angličtinu. No .. snad to všechno budu stíhat :D :)

      Vymazat
  2. Mě čeká maturita za rok a šíleně se na to těším! :D A ani nevím vlastně proč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším, protože pak už bude po všem a začnu zase něco nového :) (VŠ nebo rok v zahraničí)

      Vymazat
  3. 2 měsíce jsou ještě dlouhá doba na vypracování otázek. :) Do konce měsíce nemáš co dělat (pokud na nich budeš pilně pracovat). A když si to rozdělíte s kamarádkou na půl, tak budeš mít času habakuk. A s tou VŠ to není zase takový terno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že už mám maturitu pár let za sebou :) Žádný stres to zvládneš ;)Máš krásného králíčka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chodím na VOŠ, měla jsem 6 zkoušek, což nebyla vůbec žádná sranda, svatá střední škola a Maturita ! :) I když jsem si říkala, na střední škole ještě, že nebude nic horšího než maturita, ale to jsem si jen myslela !

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.