Můj každovečerní rituál

Snad každá z nás se večer, po náročném dni snaží dát svému obličeji to nejlepší. A v tomto článku bych vám chtěla představit můj každovečerní rituál.

Nivea - odličovač očí

Oční odličovač extra voděodolného make-upu od Nivea
Je úžasný v tom, že stačí protřepat, aplikovat na vatový tamponek a pak už snadno setřete všechny vrstvy make-upu. Odličovač je obohacený o výtažky z chrpy, který pečuje o okolí očí a také o řasy, které mi hodně podaly. Musím, ale uznat, že od doby, co používám tenhle odličovač (a to už nějaký ten pátek bude) se to o hodně zlepšilo.
Používám oční stíny, gelové linky a řasenku a všechno jde dvěma tahy dolů. Zvláště s gelovýma linkama jsem měla problém u ostatních odličovačů a často jsem šla spát s černými kruhy v okolí očí.
Cena: cca 125 Kč



Perfect Cleanser 2in1 od Dermacolu (Odličovací a čistící pleťová voda), Pro mladou pleť
Tenhle kousek jsem dostala jako dárek od kamarádky k Vánocům. Obsahuje extrakty z mořských řas a okurky, a na pleti na některých místech příjemně štípe. Ze začátku jsem se vážně cítila jako bych si namočila obličej do moře. Z pleti odstraní zbytky make-upu, nečistoty a hydratuje pokožku. Používám ho na obličej, krk a dekolt.
Cena: 99 Kč

Pokud máte problémy s akné pokračujte ve článku dál!
Eryfluid
Tenhle přípravek je na předpis a předepíše vám ho kožní lékařka. Pokud máte problémy s akné a chcete se jich účinně zbavit, není nic jednoduššího než si zajít ke kožní. Mně se akné tvoří hlavně v T-zoně a dříve i v okolí pusy. Nevypadalo to nijak hezky, hodně to snižovalo sebevědomí a hlavně to nešlo zamaskovat. Po navštívení paní doktorky jsem se dozvěděla, že to není akné, ale alergie na Fluor, který je obsažený v komerčních zubních pastách (Odol, Signal, ..). Stačila změna zubní pasty na bylinkovou a na akné v T-zoně mi předepsala Eryfluid, což je antibiotikum, které akné léčí. Po 3 dnech všechno zmizelo! Je to jeden z těch nejslabších roztoků a přirozeně si po čase na něj pleť zvykne. V tom případě není nic jednoduššího než zase zajít ke kožní.

Jedna lahvička (100ml) mi vydrží přibližně 4-5 měsíců a doplatek na ní je asi okolo 50 Kč. 

Hydrating day care od Garnier
24 hodinový hydratační krém - ten používám každé ráno, protože mám po Eryfluidu občas vysušenou pleť. Tenhle krém používám už strašně dlouho a přemýšlím, že konečně taky vyzkouším něco jiného.

A co vy? Které přípravky používáte každý večer?

5 komentářů :

  1. Momentálně nepoužívám nic. Totiž, byla jsem u kožné a ta mi předepsala krém, kvůli kterému se mi zapálil celý xichtíček a teď alergicky reaguje snad na vše - s výjimkou vazelíny. (Podle rodičů je vazelína ultimátní řešení na všechno: suchá pleť? popraskané rty? useknutá ruka? vazelína to jistí!) Kupovat ji s celou narudlou tváří byl highlight mého týdne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odličovač od Nivey snad budu muset taky zkusit, všichni si ho strašně chválí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám na odličování teda raději odličovací mléka. Měla jsem jedno od Garnier, které bylo dobré a teď mám od Nivea. Mám je raději, protože mi přijde, že tolik nevysušují a hlavně nemusím používat vatové tampónky, takže na nich ušetřím. Jo a máme stejný krém od Garnier. Jak jsme se potkali a ukazovala jsem ti ten lak, tak jsem si právě byla koupit krém a vybrala jsem tenhle :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea vyzerá fajn, ten popis a tvoje skúsenosti ma zaujali a ani cena nie je vysoká. Ja som taká konzervatívna v týchto veciach, kupujem si stále jednu sadu od Garnier a som spokojná tak ale občas by možno fakt trebalo urobiť zmenu, porozmýšľam nad touto Niveou :) K Dermacolu však musím povedať, že pleťový výrobok som od DC mala raz a fakt stačilo, bolo to príšerné :D Neviem či len pre moju pleť, no neskutočne mastné mi to prišlo...odvtedy sa vyhýbam :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já na odličovaní používám odličovácí mléka a pleťové vody, někdy použiju čistí gel a peeling.
    Krém, který se mi nejvíce osvědčil je od Dermacolu z výtažky z mořských řas, můj miláček ;P♥

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.