Ozdoba na plochu mého notebooku


Tak jsem se dneska chtěla pustit do dělání šablony pro blogspot a vzniknul z toho wallpaper pro mojí plochu. Ach jo ... Tak třeba příště.
Zkombinovala jsem svůj oblíbený citát od Eleanor Roosevelt a tři místa, která bych chtěla v následujících 10 letech navštívit - Paříž, Los Angeles a New York City. Navíc miluju kombinaci dřeva a zelený barvy.

No nic, jdu pokračovat v učení literatury, která mě táák strašně nebaví. Mějte se krásně a užijte si zbytek neděle:)

3. března 2013 - Nová tapeta na plochu (1366x768)

2 komentáře :

  1. já se taky nemůžu dokopat k tomu kdy si konečně změním blog, paříž,newyork,los angeles aaa chci tam<3

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi mě našla?! :D Já nevěděla, že tu máš blog... NÁHODA !
    Kdo by nechtěl navštívit nějaké ze zmiňovaných měst, že! :) Já plánuji v blízké době Londýn, ne že bych to neplánovala už dlouho, ale mé cesty v posledním roce a půl vedou mnohem častěji na Slovensko než do nějaké jiné země... :D :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.