Přípravy na maturitu

Teď jsem od středy blog zanedbávala, popravdě jsem se sem ani nekoukla. Řešila jsem opravdu nemilé problémy, která se tak nějak prozatím vyřešily. A abych se trochu odreagovala byla jsem v pátek s partou kamarádů na jedné chatě a pili jsme. Vážně to pomohlo a večer jsem si moc užila, vlastně jsem ani nešla spát a v sobotu jsem se jela podívat na bratránkovo 3 měsíční miminko.
A následně večer na mě zase dopadla deprese, jak k ničemu vlastně jsem. Začala jsem dělat maturitní otázky z ekonomiky, abych přišla na jiné myšlenky a nakonec jsem jich dala dohromady 23. Alespoň něco pozitivního se stalo.

Na zítra mam umět 4 maturtiní otázky z eka, ale umim jenom 2, tak budu doufat, že mě nevytáhne, protože bych byla úplně v háji. Sice jsem se chtěla nechat dobrovolně vyzkoušet, ale to vzdávam :D

Snad jste si užili víkend lépe než já!
Mějte se hezky,
Marky

"Does this count as annyoing?"
Despicable Me - nejoblíbenější pohádka, která vždy zvedne náladu

3 komentáře :

  1. snad už problémy pominuly! :)
    pohádku neznám, určo mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, aspoň jsi zvládla těch 23 otázek, já jsem přes víkend nedělala nic. :D
    A yayy, na tu pohádku jsem se vždy chtěla podívat, jen jsem se k tomu nikdy nedostala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka, tolik otázek! Chválím tě :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.