První nanuk v roce 2013

Už více jsem nedokázala potlačit tu chuť zakousnout se do té křupavé čokolády a dnes jsem podlehla. Prostě jsem si musela jít ten nanuk koupit. Výhoda tohodle počasí je, že se mi neroztekl než jsem přejela půlku Plzně domů, protože i když dnes celý den krásně svítilo sluníčko, tak bylo kolem 1°C.

Člověk má hned lepší náladu, když se podívá na nádherně modré nebe, které zdobí jen hřející ranní sluníčko. To je to ráno hned o něčem jiném.

Dneska ráno mi nějak extra dlouho trvalo se nalíčit, skoro 35 minut (většinou mam na líčení 10 minut). Ale za to mi vydrželo celý den. Použila jsem jen make-up, bázi pod oční stíny, stíny, gelové oční linky a řasenku. Líčila jsem se v 7 hodin ráno a teď je 20:00 a pod očima mám jen pár třpytek ze stínů. Byla jsem ve škole, lítala po městě, učila se a 3,5 hodiny spala. Takhle dlouho mi snad líčení nikdy nevydrželo! Vždycky už po škole jsem měla rozmazanou řasenku pod očima. A teď jdu dokončit další ELF objednávku!

14. března - První nanuk v roce 2013 a přípravy na maturitu

4 komentáře :

  1. Ach, ten nanuk miluju a nemůžu se dočkat až si ho jednou tak v létě koupím, jenom v tričku a kraťasech, s modrou oblohou a sluncem nad hlavou ^^

    http://sillyopinions.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsi mi na ten nanuk udělala hroznou chuť :D

    Jednou jsem byla na hrozně odvěci oslavě s kámoškou a o čtvrté ráno se mi nechtělo odmalovávat a voalá, ráno jsem měla černé linky ve stejném stavu, jak den předtím.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky, já si ho snad dneska koupím:)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.