Up In The Air

Dneska moje oblíbená kapela do světa vypustila nový singl k připravovanému albu a udělali mi tím strašnou radost. Písnička je chytlavá a rytmická. Je to zase něco jiného než jejich ostatní písničky. Strašně mě to dobilo energií a najednou mám chuť se i učit! (30 Seconds To Mars - Up In The Air)
Navíc oznámili, že 21. května vydají album, tak už jsem doma rozhlásila, co bych si přála jako dárek k maturitě.

Dnes ráno jsem vstala podezřele brzo, tak jsem si stihla k snídani udělat buchtu z mikrovlnky, vyžehlit si vlasy, udělat si svačinu .. a dokonce jsem přišla do školy včas. Stihla jsem toho dnes, až podezřele moc! Sice jsem autobus dobíhala, ale jelikož jsem tam potkala Monču, tak se to nuluje :D :)

Přípravy k maturitě probíhají zatím skvěle. Z jedné maturitní otázky z cestovního ruchu dostala jako jediná za 1, ale za to jsem totálně zkazila didaktický test z češtiny. No, čeština nikdy nebyla moje silná stránka.
A protože jsem vše, co jsem potřebovala na první půlku pracovního týdne udělala o víkendu, tak jsem si dneska mohla dát zasloužený den volna. Prospala jsem se, udělala si manikúru a nalakovala si nehty, a nakonec jsem svému obličeji dopřála bahenní masku. A teď, aby se neřeklo se pustím do učení další maturitní otázky ...

Zítra bych snad měla mít celé odpoledne volno, tak jsem řekla, že přednastavím nějaké recenze na mojí poslední objednávku z Elfu. Už jsem udělala další a očekávám balíček, tak se mi to tady docela nahromadilo. Vše je řádně odzkoušeno a jsem připravena se s vámi podělit o zkušenosti :)

18. března - buchta z mikrovlnky a učení



Žádné komentáře :

Okomentovat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.