89 days until new life!

Rozhodla jsem se udělat tento blog dvojjazyčným. Přeci jen mám spoustu přátel ve světě a nemám možnost se s nimi setkávat, tak jim mohu nabídnout, alespoň něco ze svého života.

I decided to make this blog bilingual. After all, I've got friends all over the world and I have no chance to meet them all in one year so now I can offer them a little bit from my life.

89 dní do odletu. Nemůžu se dočkat, až začnu ten nový život. Někde úplně jinde! Už mám i pár věcí, které si musím koupit a zařídit. Zatim mám jen letenku ...

89 days until the departure. I can't wait to start new life. Somewhere absolutely else! I even have few things which I need to buy and arrange. I've got only flight ticket so far ... To continue reading in English language just click at "Continue reading" at the bottom of this article.

1. Foťák! - Zrcadlovku jsem před pár dny prodala, abych měla na letenku a cestovní pojištění a navíc teď jsem na ní stejnak čas neměla a mít nebudu. A tak jsem dělala průzkum na internetu, zatím vede úžasný Olympus SZ-15 Black (ale ten si pořídím, až za první měsíční výplatu)

2. Maturita! - Nezbytná věc, jinak první měsíční výplata půjde na letenku zpět do ČR a Anglie. A to se mi nechce.

3. Najít náhradu na doučování angličtiny! - Doučuju svého božského 10 letého bratránka angličtinu a strašně mě to baví. Je chytrej, vtipnej a celkově angličtinu má strašně rád (máme to v rodině prostě!) Nevím, jak přežiju se s ním nesetkávat každou středu. Navíc, 1 200 Kč za ty 4 středy není špatné.

4. Všechny informovat! - Zatím se mi podařilo informovat jenom pár nejbližších přátel. Z rodiny to ví jen mamka, taťka a ségra. A musim říct, že zrovna mé dvě nejlepší kamarádky, dvojčata, to neberou moc dobře.

5. Koupit si kufr! - Mam jenom střední. Letím s British Airway a musim svůj život na rok a půl zabalit do 23 kg (What?! Impossible.) .. tak teď musím koukat jestli nebudou v květnu/červnu akce na kufry.

6. Kindle! - Nikdy jsem těhle čteček nebyla fanoušek, protože miluju držet knihu v ruce a otáčet stránky, ale usoudila jsem, že za rok a půl v UK, bych si těch knížek nakoupila hodně. Takže to bude asi nejjednoduší způsob. A pokud se mi bude stýskat po knížce v ruce, tak jednoduše zajdu do knihovny. Myslíš, že stejnak to bude můj dárek k maturitě.

Máte nějakou čtečku doma? Pokud ano, budu ráda, za jakékoliv doporučení!

English version:

1. Camera! - I had to sold the DSLR camera a few days ago, so I could buy a flight ticket and travel insurace. And moreover I didn't really have time for it. So I've been doing a research of Internet and  the Olympus SZ-15 black is winning so far (but I am planning to buy it in England anyway)

2. Graduation! - Absolutely necessary thing or the first month's payment will go on flight tickets to Czech and England again. And I don't want it.

3. Find a replacement for English tutoring! - I tutor my awesome 10 years old cousin and I love it. He is smart, funny and he loves English (we've got it in family!) I have no clue how I am gonna survive not to meet him every Wednesday. Plus, 1 200 crowns every month for 4 Wednesdays is not that bad!

4. Tell everyone about my leaving! - I've only informed a few of my closest friends and from my family just my mom, dad and sister know. And I have to say that my two best friends, twins, are not taking this news good.

5. Buy a suitcase! - I've got only a middle-sized one. I chose British Airways and now I have to pack my life into 23 kg + handbag and laptop. (What?! Impossible.) .. So I need to start checking sales on suitcases end of May/June.

6. Kindle! - I never actually was a fan of there readers. I love holding a book in hands and turn pages. But I conclude that I would buy a lot of books after a year and half in UK so the reader is a good choice. And if I miss the book in my hands I can simply go to the library. I think Kindle become my graduation gift.


Do you have any reader at home? If so, I will be glad if you write any kind of recommendation.


7 komentářů :

  1. Já ti tak závidím! :3 Nejradši bych si taky zabalila a odjela někam pryč. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrej nápad psát dvojjazyčně ;-) Asi si budu číst jenom tu anglickou část :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Yayy, bilinguální blogy jsou vždycky zajímavé :D A vidíš, kufr bych taky potřebovala. Sice se nikam nechystám, ale je super nějaký mít po ruce, co kdyby... :D

    OdpovědětVymazat
  4. jo, balení nesnášim. ale s oblečením si starost tolik nedělej, v anglii je strašně levno, a oblečení je super!! :) takže si spíš sbal (české) věci, které tam neseženeš :)

    jinak hodně štěstí s maturitou!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to tě obdivuju, že fakt vyrážíš! :) A za tu angličtinu taky, nejsem na ní moc nadaná :D (maturita bude hračka :) )

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Za sebe můžu doporučit čtečku Liris. Je sice občas trochu pomalejší, ale jinak úplně v pohodě, přečte běžný formáty, já používám převážně PDF. Má i wifi. Je taková krásná bílá a stála nějak 2500,- myslím. :-) Jinak jak jsi našla práci au pair? Taky o tom uvažuju, když se nedostanu na vejšku. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za doporučení! :)
    Au Pair práci jsem našla přes internet, jedu na vlastní pěst. Pokud budeš chtít vědět víc podrobnějších informací, tak mi napiš na e-mail :)) Marky.24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.