Match!

A je to tady. Den na, který jsem čekala opravdu dlouho. Včerejší skype s Rebeccou (hostmom) dopadnul víc než skvěle a dneska jsem dostala e-mail, že mi chtějí nabídnout místo jejich další Au Pair! Byla to první zpráva, kterou jsem se dozvěděla po té, co jsem otevřela oči. Dnešní den mi snad nic nezkazí!:)

Napsala mi, že chtějí, abych přijela okolo 25. července (čtvrtek), tak to spíše vidím na 26. července, abych měla víkend na aklimatizování. Musim si zarezervovat místo v letadle v řadě 24! (šťastné číslo) Navíc jsem se dozvěděla, že kamarádka z Prahy se také chystá jako Au Pair a přiletí v září. Hned se tam těším zase o něco víc. Budeme spolu podnikat výlety po Londýně a už máme naplánovanou i dovču na příští jaro - Kanáry nebo Portugalsko!

Navíc Rebecca má svůj vlastní business a chce, abych jí za extra money pomáhala. A nabídla mi místo na 18 měsíců ... vzala jsem to. Tak se tenhle blog od prázdnin stane na rok a půl o něco zajímavějším :)



10 komentářů :

  1. Velmi pěkný výhled do následujících několika měsíců... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hratluju! A už se těším na postřehy ze života, bude to určitě zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, to je super! gratuluju! :) Londýn je krásnej!! v jaké části budeš? :) je super, že tam je hodně aupairek, ale kvůli jazyku bych ti doporučila se trochu "vyhýbat" češkám ;) nebo chodit ven ve větších skupinách ;) to budeš mít super zážitky!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nebudu přímo v Londýně, ale v Surrey u Camberley :) Hodina od Londýna:)

      Vymazat
  4. tyjo, skvělé! gratuluji :) taky bych nějakou takovou brigádu potřebovala (bohužel au-pairky potřebují min. na 3 měsíce a to mám školu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem byla takhle přes léto v UK jednou na tři měsíce a loni na dva, takže možné to je. Stačí hledat :) jen teda nabídka není tak velká jako poptávka...

      Vymazat
    2. jj určite to možné je:) poznám veľa báb, čo robili len summer au pair. aj ja som jedna z nich :D minulé leto som bola 2 mesiace v UK a aj kamoška robila au pair len mesiac v lete vo Francúzsku

      Vymazat
  5. Ahooj, gratulujem, vyzerá to skvelo :) a navyše keď budeš môcť pomáhať HM za extra money waau :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ohh wow, gratuluju! :D Nechceš si mě přibalit do kufru?? *mrk, mrk*

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.