Skype č. 3 - Surrey

Zase jsem chvilku nebyla aktivní a mezi tím se zase trocha stalo. Skype č. 1 nevyšel, rodinka to přesunula, ale už se neozvali. Nevadí ..

Předevčírem jsem měla skype s Au Pair rodiny, se kterou si už nějakou dobu píšu, ale s nima budu skypovat až zítra. S Au Pair jsem mluvila anglicky i přes to, že je to Češka. Podle jejího popisu je rodina super, dítě jedno - 4 letý kluk, Jayden. Plat dobrý, malý domek, takže práce s uklízením moc nebude. 

Dneska mi Hostmom napsala, že podle Katky (jejich current AP) je ze mně nadšená, a že chce mluvit semnou osobně. Tak jsem to domluvili na zítra, 15:00. Popravdě jsem z nich nadšená taky a tak doufám, že to klapne! (stejně jsem nervózní jak blázen!)

V pátek jsem byla na úřadě. Občanka mi končí v září a jelikož odjezd plánuji na červenec, tak potřebuji novou. Dneska jsem byla v pojišťovně kvůli cestovnímu pojištění. Zařízené už bych měla všechno, teď už jenom odmaturovat a matchnout s rodinou!

Ani nevíte jak se těším, až to tady zabalím a konečně odjedu. 

UK, here I come!

3 komentáře :

  1. Doufám, že Ti skype vyjde a všechno stihneš vyřídit včas :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, tak ať ti to vyjde!! to vypadá skvěle! :) v UK jsem jako aupair byla dvakrát na léto, a pokaždý to byla neuvěřitelná zkušenost! :) držím ti palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jinak s občankou jsem to měla trochu podobně jednou, ale protože mám pas, tak jsem to udělala tak, že občanku jsem si prostě vyzvedla až po návratu, a cestovala jsem na pas. Ale je pravda, že jsem odjížděla dost narychlo. Takže pokud ti ji můžou udělat dřív, tak tim asi líp :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.