Skype č. 2 - Londýn

Zdravím!
První, co musím návštěvníkům tohoto blogu sdělit je to, že jsem úspěsně zvládla praktickou maturitu. Jediný z naší rodiny, kdo z toho má radost jsem .. já. Ale o tom, až v příštím článku.

Včera se mi ozvala rodinka z Velké Británie jestli mám čas na skype. A tak jsem to s nimi hned domluvila na dnešek okolo 19:00 našeho času (18:00 jejich). Ani nevíte jak jsem z toho nervózní! Bude to můj druhý skype. První jsem absolvovala minulý rok s rodinkou, která semnou počítá až v srpnu 2014, protože letos dali přednost jiné Au Pair.

Mám z téhle rodiny dobrý pocit. Děti - kluk a holka, 3 a 4 roky. Holka, Jessica už chodí do školy a kluk, Daniel začíná od září full-time školku. Host mum právnička a host dad něco přes počítače. Bydlí někde kousíček od Londýna, ale přesnou lokalitu zatím nevím. Jelikož jsme se nějak víc nebavili zatím, tam snad řeč na skypu stát nebude. Hlavně si musím sepsat otázky, na který nesmím zapomenout se zeptat.

Už teď jsem z toho strašně nervózní. Snad se úplně neznemožním. Vážně mam strach z toho britskýho přízvuku! Ale na druhou stranu si říkám - zvládla jsem to minulý rok, zvládnu to i dnes večer.

Tak držte palce:)

4 komentáře :

  1. Gratuluju k jedné části maturity :-) A držím palce se Skypem, určitě dobře dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a přeju ti, ať to vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak to ti budu držet palce! Myslím, že se nemáš čeho bát. Ale teda věk 3,4 to bych já teda nedala :-D A k maturitě blahopřeju!!!!! A musíme se někdy sejít :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel mi dnes napsali, že dnes večer musí někam jít a že se ozvou s nejbližším vhodným datumem. Na jednu stranu se mi ulevilo, protože jsem nic nestíhala, ale na druhou stranu jsem to mohla mít za sebou :D

      A k tomu, že se musíme sejít ti napíšu na Twitter! :)

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.