Summer 2013

This summer is mine!
Minulé léto, ačkoliv bylo dobře naplánované nevyšlo přesně tak jak jsem chtěla. Asi hlavně kvůli tomu, že jsem dostala kopačky 7 dní před začátkem letních prázdnin. Ale tohle léto, léto 2013, bude úplně jiné!


A co vy? Už začínáte plánovat kam vyrazíte v létě?

9 komentářů :

  1. Nemůžu si plánovat, protože mi mé plány z 80% nevychází tak, jak bych chtěla. Proto jsem se musela naučit neplánovat, abych potom nebyla zbytečně smutná. Na léto se ale těším :) Kdo ne, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunce, teplo, voda, kamarádi, zmrzlina .. aa, jak já se těším! :)

      Vymazat
  2. Ou, kopačky mě mrzí a věřím, že letos budeš mít léto lepší. Já už začínám plánovat, tak snad to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti všechny plány vyjdou, tak jak chceš! :)

      Vymazat
  3. Rozchod před prázdninama je houby.. (a kdy není, že?) Nebylo ale zapomínání lehčí? Spousta kamarádů, samé akce, poznávání nových lidí,..?
    Já mám na léto naplánováno pouze odstátnicovat, zbytek bude bonus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani nebylo. Začátek byl hroznej - návštěva babiček, tetiček a dědečků a u všech jedna a ta samá otázka: "Tak co? Plánujete něco s Ondrou na prázdniny?" Takže zapomínání mi přišlo spíš těžší. Spousta volnýho času k přemýšlení a většina kamarádů se mi rozutekla po Evropě k moři :)
      Nakonec mě zachraňoval bratránek, kterej mě tahal po barech a já se utápěla v drinkách. Většinou to končilo stejně - po příjezdu domů jsem si sedla do auta a dvě hodiny tam střízlivěla, brečela a poslouchala rádio.
      No, ale nakonec se vše zlepšilo a už si na něj ani nevzpomenu :)

      Tak to přeji hodně štěstí se státnicema! Budu držet palce:)

      Vymazat
  4. tak ať je tohle léto mnohem lepší :) já vím jen to, kam o prázdninách pojedu na dovolenou s našima, nic jinýho si neplánuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň se podíváš k moři :) Snad se mi podaří alespoň na víkend jet zase do nějakýho zábavnýho parku, ať mam po prázdninách o čem vyprávět :D

      Vymazat
  5. Já už mám naplánováno! A takto za měsíc budu v Londýně :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.