Prisoner!

76 dní do odletu.

Posledních pár dní je tak skvěle nudných! Víc si užívám a nic nedělám, než že se učím. Třeba včera jsem věnovala den Evropské unii. A večer jsem byla s dvojčaty v čajovně, trošku se odreagovat a ... no odreagovala jsem se. A dnešek místo věnování se ekonomice jsem byla s taťkou, babi a prckama v Praze. Přijela jsem totálně vyčerpaná. Vykoupala jsem se, 33 minut telefonovala s kamarádkou a teď jsem i líná se zvednout z gauče a dojít do mikrovlnky pro večeři. 
Jsem doma sama! Je to boží a užívám si to. Pustila jsem si Wedding Crashers (Nesvatbovi) a chystám se do 10 minut usnout. S největší pravděpodobností usnu ještě před tím, než zmáčku "Publikovat"!

A tak nějak se cítím poslední dobou. Těším se, až budu po maturitě!
That's how I feel lately. I can't wait to have after school-leaving exams already!

76 days until the departure.

3 komentáře :

  1. Jééé, ta fotka je boží :-) ;-) Mě už z toho učení taky hrabe, já se zase byla odreagovat na fotbale. Takže samozřejmě dneska nemám hlasivky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala ke mě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hahaha....ta fotka mě fakt pobavila. Jo a k maturitě hodně štěstí :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway: http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html a moc mě potěší, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.