Balea Young - Body smoothie

Nedávno jsem v drogérii DM koupila tělové mléko z limitované edice Balea Young - Mango a vanilka. Líbila se mi ta lahvička, jednoduché dávkování pomocí pumpičky a nádherně voní.



200 ml tohoho přípravku za 50 Kč. Zní to super, ale nemám tušení jak to spotřebuji. Celá nadšená jsem jsem večer vykoupala a těšila se, až se tím namažu a budu krásně vonět. 
Musím vám, ale říct, že jsem si přišla jak mucholapka. Sice je ta vůně opravdu božská (miluji mango!), ale je to strašně lepkavé. Po vstřebání (cca 10 minut) zmizí vůně a hydratace vydrží asi 30 minut. Ale za tu cenu jsem asi nic víc čekat neměla.

Co se píše na etiketě:
"Jemné gelové složení s chladivým efektem daruje pokožce příjemný pocit hydratace a svěžesti. Rychle se vstřebává a nezanechává na pokožce mastný film."

Chladivý efekt nulový, pocit hydratace a svěžesti opravdu jen pár minut. Rychle se vstřebá a na pokožce zanechá spíše lepkavý film.



Toto tělové mléko bych si už znovu nekoupila (i přes to, že ta vůně je opravdu božská!)


English version:
A few weeks ago I bought in drugstore DM a body lotion from the limited edition Balea Young - Mango and vanilla. I liked the bottle, simple using because of the pump and the smell is just gorgeous. But that's all. 
200 ml of this body smoothie costs around 50 crowns. Sounds cool, but I have no idea how I am gonna use it all. I was so excited, went to take a bath and was looking forward to spread it all over my body and smell pretty good. But I have to tell you that I felt more like a flypaper. Althrough the smell is totally awesome (I love mango!) but it is unbelievably sticky. After the absorption (ca 10 mins) the beautiful smell disappears and hydration hold on around 30 mins. But what did I expect for this price. 

What's on the etiquette:
"Gentle gel composition with cooling effect gives the skin a pleasant feeling of freshness and hydration. It absorbs quickly and does not leave greasy stains on the skin."

I would not buy this body lotion again. (even though the smell is really awesome!)


2 komentáře :

  1. mango je super :) taky mi hrozně voní :)
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mango mi hezky voní ale jako ovoce mi vůbec nechutná. ;D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.