Dreams aneb každý má svůj sen

Mít sen, nějaký cíl v životě je strašně důležité. Možná víc než si myslíte. Pokud procházíte obdobím, které pro vás není zrovna lehké je nejlepší si nějaký stanovit nebo začít realizovat svoje sny. Něco, co vám pomůže se přes to těžké období dostat. A věřte nebo ne, opravdu to tak funguje.
Pak už stačí jen jít přímo za svým snem. Je opravdu důležité mít v hlavě ujasněno, kam chcete ve svém životě postoupit. Bez toho se z vašeho života stane jen pouhý stereotyp. A jakmile si ujasníte, co od života chcete, kam se chcete dostat, pak už stačí jen proměnit svůj sen v realitu. Je to ta složitější část, ale nic není nemožné.
Dosažení svého snu si rozfázujte. Například: Každý týden si dám na stranu 1 500,- a našetřím si na dovolenou. Do příštího měsíce vyřídím všechny papíry k mému programu Work & Travel. Když si všechny svoje cíle rozvrhnete krásně na papír a budete si je postupně odškrtávat, hned budete mít větší radost. Radost sami ze sebe, něco jste dokázali.
Tím se vám dosažení snu bude zdát lehčí a každý den najednou bude mít opravdu smysl. Život nebude jen hloupý stereotyp a budete mít pro co žít. Tak teď jen zavřete oči, relaxujte a začněte snít! :)

Máte nějaký sen, kterého byste chtěli dosáhnout? Ráda si počtu, co moji milý čtenáři pravdu chtějí!


4 komentáře :

  1. Je pravda, že si ráda dělám různé "to do" seznamy, protože pak mě to více nutí věci udělat. Takže je dělám na úplně všechno, učení, články na blogy, videa na youtube, prostě na všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný motivační článek :) Můj sen je studium v UK, ale přijde mi to jako docela reálný sen :)

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem měla sen, který se pomalu, ale jistě plnil, konečně jsem měla odjet jako AuPair do Německa, těšila jsem se, bylo to přesně to co jsem chtěla, ale i když vše bylo na spadnutí, rozmyslela jsem si to a chtěla jsem trávit čas doma s rodinou a kamarády...
    Zažila jsem tenkrát nejkrásnější léto ve svém životě, byla jsem v naší vesničce, s kamarády a potkala můj současný sen, svého přítele... Dnes jsem již druhým rokem ráda, že jsem tenkrát neodjela...
    Rozhodně souhlasím s tím, že si člověk za svým snem musí jít, díky tomu, že přítel žije až na východě Slovenska, nebylo to vůbec snadné nás sen naplňovat, ale když člověk chce, jde všechno... :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo, plánovat věci, to je moje. teda jako stanovit si cíle, protože jinak mi to nejde... snů mám moc :) ale můj hlavní je žít můj život naplno a nelitovat věcí, které jsem udělala. Být v životě prospěšná a nápomocná těm, kolem sebe. Mít rodinu, se kterou budu trávit dostatečně času. Procestovat co nejvíc zemí a poznat co nejvíc kultur :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.