Lekce angličtiny zdarma!

Škola už pro mě skončila a i přes to, že bych se měla učit na maturitu celý den pročítám blogy, komentuji a surfuji po internetu. Jsem neponaučitelná. Ale on mě ten smích přejde, až půjdu v září ...

Shodou okolností jsem narazila i na jednu anglickou stránku s výukou angličtiny pomocí videí. Ať už je vaše angličtina jakákoliv, naleznete tam videa pro začátečníky, mírně pokročilé i pokročilé. V sekci Topics si můžete vybrat, co vás zajímá - Business English (obchodní angličtina), Grammar (gramatika), Vocabulary (slovíčka), Slang, Pronunciation (výslovnost) a nebo i dokonce writing (psaní).

8 lektorů pro vás natáčí videa a snaží se vysvětlit ty nejčastější chyby, které zahraniční studenti dělají. Mým nejoblíbenějším lektorem je James. Jeho videa jsou vtipná, mluví pomalu a je mu skvěle rozumět. Je spíš pro pokročilejší, ale i začátečníci, kteří se anglicky učit chtějí nebudou mít problém.

Určitě doporučuji navštívit webovou stránku EngVid.com. A navíc tam pod každým videem najdete kvíz, abyste se přesvědčili, že tomu rozumíte.

Na ukázku vám sem přikládám video - 5 nejběžnějších chyb v mluvené angličtině

9 komentářů :

  1. Tak tohle video se mi hodí, díky :). Anglicky sice umím dobře, taky proto, že s přítelem mluvím každý den, je cizinec, ale taky není angličan, takže ty common mistakes dělám :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc dobře! :) Ale já spíš doufám, že budu moci odjet na nějaký čas do Anglie a zlepšit se :) Byla jsem tam týden se školou a za naší "slupinku" kamarádů jsem mluvila pořád jenom já :D Ale zlepšila jsem se..maličko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s tou Anglií budu držet palce :) Jen mluv, mluv a mluv. To je nejlepší trénink!

      Vymazat
  3. Mě tohle tedy přijde stupidně jednoduchý, ale máš pravdu, že to fakt vysvětluje dobře a pomalu. Navíc je to celkem sympaťák :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, paní dokonalá :D Sympaťák je, koukam na všechny jeho videa .. hlavně je vtipnej! Už ho samozřejmě suscribuji na youtube! :D

      Vymazat
    2. No sorry, ale "make" a "do" jsme se učili ve čtvrté třídě :-D :-D

      Vymazat
  4. Docela dobrý,ale brala bych nějakej trochu víc hárd levl (přidávám se k názoru že je to jednoduchý ):D Doufám, že se tam najde něco složitějšího :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš to je boží, díky moc za odkaz, hned od zítra začnu projíždět videa. Možná mě to pak dokope učit se z učebnice.

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.