Maturita!

Maturitní písemná práce z angličtiny je za mnou. Musím říct, že to teda opravdu bylo lehké. Jako delší práce byl e-mail kamarádovi Brianovi z naší letní brigády a jako ta kratší práce sdělení (např. na Facebooku) o tom, že jsme v Anglii a prodáváme nějaký předmět, který si zpět do ČR nemůžeme přivézt.
Měli jsme na to 60 minut, ale já za 30 minut byla hotová, takže jsem odevzdala a odešla.

Zítra mě čeká didaktický test z češtiny a sloh. No mám z toho trochu hrůzu, ale z každého didaktického testu jsem dostala za 3, tak i kdybych ho napsala špatně, tak za 5 to snad nebude. A ten sloh .. no uvidíme. Každopádně držte palce a já se zítra nebo v sobotu zase ozvu.

Moje host rodinka je tenhle týden strašně busy, takže jsme si vyměnili jen pár e-mailů a skype budeme plánovat někdy během příštího týdne. Už se těším, až je zase uvidím a popovídám si s nima!

Marky

2 komentáře :

  1. Mě to přijde až trapný jak moc stupidně jednoduchý to bylo. Snad takhle jednoduchá bude i čeština :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jé, tak super s tou maturitou!! :) jinak k těm seriálům, to je zhouba... když se člověk potřebuje učit, nejlepší ani nezačinat se seriálama. Protože jak se začne, tak se nepřestane :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.