Random Blog Challange: Úvod

Rozhodla jsem se, že začnu s jednou 30 denní challange. Challange spočívá v tom, že na každý den je položena jedna otázka a vy se o ní máte ve článku trochu rozepsat. V minulosti jsem už pár challange začala, ale takhle bude první (snad), kterou dokončím!
Kdo můj blog čte pravidelně se o mně dozví víc a tenhle blog to zase o trošku obohatí. Kdokoliv by se chtěl přidat, tak neváhejte a hoďte mi odkaz kamkoliv do komentářů, ráda počtu! 
A teď už k jednotlivým otázkám!

Otázky přeložené do češtiny:

Den 1: Kdo jsi?
Den 2: Tvůj nejlepší kamarád/ka právě zemřela. Jaké je tvoje reakce?
Den 3: Jaký máš názor na sny?
Den 4: Jak bys popsala svůj styl oblékání? Máš nějaký důvod proč se právě tak oblékáš?
Den 5: Co tě nejvíce přitahuje na opačném pohlaví? Jsi více na vzhled nebo osobnost?
Den 6: Jak bys chtěl/a, aby se tvůj život změnil do pár let dopředu?
Den 7: Myslíš, že je lepší mít pár blízkých přátel nebo spíš hodně známých?
Den 8: Jaká je nejlepší věc na tvém věku a jaká je naopak nejhorší?
Den 9: Upřímně, kdybys mohla na sobě změnit tři věci, které by to byly a proč?
Den 10: Říkáš věci na rovinu nebo si je necháváš spíš pro sebe? Co je podle tebe lepší?
Den 11: Žárlíš na své přátele? Pokud ano, jakto?
Den 12: Jaký je tvůj životní cíl?
Den 13: Co ti dává opravdový pocit štěstí?
Den 14: Je něco, co by sis přála někomu říct?
Den 15: Bez koho/čeho nemůžeš žít? Vysvětli.
Den 16: Chceš se vdávat a mít děti?
Den 17: Už jsi zažila svou "první opravdovou lásku"? Pokud ne, věříš, že jí někdy zažiješ?
Den 18: Moment, kdy jsi se v životě cítila nejspokojenější.
Den 19: Místo, na které by ses chtěla přestěhovat nebo ho navštívit
Den 20: Tvůj nynější vztah. Pokud ne, tak napiš jaký je život nezadaných
Den 21: Písnička tvé oblíbené kapely
Den 22: Jaká je tvoje nejstarší vzpomínka?
Den 23: Tvé oblíbené seriály a proč?
Den 24: Pokud bys měla 1 000 000 dolarů, jak bys je utratila?
Den 25: Seznam 10 náhodných faktů o tobě
Den 26: Popiš svůj typický den 
Den 27: Pokud bys mohla mít večeři s 4 lidmi (žijícími nebo mrtvými), kdo by to byl?
Den 28: 5 věcí, které tě dělají šťastnou
Den 29: Jaká byla ta nejtěžší věc, kterou jsi kdy musela odpustit?
Den 30: Jaká je tvá vysněná práce a proč?




2 komentáře :

  1. To se mi moc líbí :). Já zas nedávno narazila na fotkovou challenge.každy den vyfotit foto podle jistého tématu a nadchlo mě to, ale pak jsem se nad tím zamyslela a nedovedla jsem si to ředstavit v reálu na svém blogu...No, budu se těšit, jak si s touhle challenge poradíš ty :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak tohle by bylo na mě příliš časově náročné :D Ale vypadá to hezky!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.