Shrnutí mých poslední týdnů, dnů ..

Dlouho jsem nenapsala žádný pořádný článek a nepřidala fotky. Zrcadlovku jsem prodala, protože jsem potřebovala peníze na letenku a navíc si v Anglii chci koupit nový foťák. Takže do poloviny září budou fotky jen z telefonu.

Pořád se tak nějak vzpamatovávám z toho učení a stresu před maturitou. Ale už je to mnohem lepší. Tři dny před ústníma zkouškama jsem přestala jíst, pít a spát. Samozřejmě ihned jak jsem složila zkoušku dospělosti a všechen stres odpadl se mi to vrátilo. Pořád jsem spala, bolel mě žaludek a mam dojem, že jsem se úplně dehydratovala. Navíc jsem se do toho v den maturity ještě pohádala s kamarádkou ze zahraničí, protože jsem zapomněla na její narozeniny, které byly den před ústníma zkouškama. Ona už chodí na vysokou školu, takže se samozřejmě nedokáže vrátit zpět a vzpomenout si jak se cítila den před maturitou. No, s tím už nic neudělám. Omluvila jsem se, popřála jsem jí, ale nebavíme se .. Ach jo.

Navíc jedinej kdo prožíval euforii ze složení maturitní zkoušky jsem byla já. Ta půlka rodiny od které bych něco čekala zklamala a ta druhá půlka zase víc než překvapila. A v těhle situacích si pak v hlavě jenom přeřikávám kolik dní mi zbývá do odjezdu. Protože vím, že se mi po nich nakonec bude stýskat a abych byla úplně upřímná - Těšim se na to!

Momentálně čtu; pár fotek z učení na maturitu a vydatná snídaně!



3 komentáře :

  1. Už se těším, až to taky budu mít zasebou! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky z telefonu nemusí být vůbec špatné..samozřejmě záleží na tom jaký máš :). Já mám fotky většinou právě jen z telefonu a řekla bych, že to ani nejde poznat :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ku úspěšnému složení maturitní zkoušky :) Teď už bude jen dobře a tvá mysl se může pomalu naladit na anglickou vlnu :))

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.