29 dní do odletu!

Zdravím!
Je mi smutno z toho, jak jsem se na ten blog teď vyflákla, ale ono to jinak nešlo. Od posledního článku jsem pořád někde lítala a cestovala. Musím se se všemi rozloučit a moji nejbližší přátelé se mnou chtějí trávit více času.
Dvacetdevět dní! Kruci. Já se tak strašně těším, že to teď 29 dní snad nevydržím. Tak strašně se těším, až změním prostředí a začnu si vydělávat. Přijde mi, že vůbec nic nemam a nic nestíham. Jsem zvědavá, co budu dělat týden před odjezdem. Pravděpodobně se zblázním.
Těším se na cestovní horečku, těším se na letiště a na cestu letadlem. Těším se, až budu šílet, že nemůžu najít svůj gate a že mi uletí letadlo. Těším se na ten pocit strachu, který budu cítit. Jediný, co mě netěší je loučení.

A tak tu budu ještě 4 týdny válčit a se všema se pomalu loučit. Snad se to počasí ještě trochu umoudří, ať si to teplo užiju, protože tohodle počasí si v Anglii užiju až až.

A jak vy se těšíte na prázdniny? Máte na léto nějaké plány? :)

Marky

10 komentářů :

  1. Ty jo pěkně se ti to krátí, doufám že nás budeš informovat i z Anglie jako! :D :) Mně včera začaly prázdniny(supéér:D), chystáme se na dovolenou a pak celý srpen brigáda :D Ale už se těším na sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že vás budu informovat i z Anglie. Minimálně jeden článek týdně mě nezabije :) Ze začátku budu psát určitě častěji. Kam se chystáš na dovolenou?:)

      Vymazat
    2. Do Chorvatska, jako vždycky a pak (snad!!!) na pár dní někam do Německa :) Ale ty to máš samozřejmě lepšíí, strašně ráda bych jednou byla au-pair, nejradši v Německu :)

      Vymazat
    3. Kolik ti ještě chybí do maturity?:)

      Vymazat
  2. Nesnáším loučení! Proto Tě upřímně obdivuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě tohle bude na celém to au pairství asi úplně to nejtěžší. nechat tady rodinu a mých 7 nejbližších přátel :(

      Vymazat
  3. Joooj ja dúfam, že ti tam bude fajn a budeš spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky doufám, že rodinka ke mně bude hodná. A těším se, až se budu se svými zážitky dělit s vámi na blogu :)

      Vymazat
  4. Já ti tak závidím, jela bych hned! :)

    Jinak prázdniny teď trávím pracovně, zrovna jsem se vrátila z Chorvatska a v srpnu hurá na vodu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Užívej si rodiny dokud to jde :) Těším se na zážitky z Anglie!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.