║Instagram #2

Trošku jsem tu zanedbávala, ale to jen z důvodu, že trávím týden u jedné z kamarádek. Užíváme si hezkého počasí a společné stráveného času, jelikož jsme se neviděli od února. Zkusím ještě tenhle týden sepsat článek jak se připravuji na odjezd do Anglie, který mě za 38 dní čeká. (ano, pořád odpočítávám!)
A teď už vám přináším fotky z minulého týdne.

       Americké skořicové palačinky, už mi chyběl jen javorový sirup!

      Výlet na kole do Radčic (zmokla jsem!:D)

   Předposlední doučování angličtiny :(

 Můj první plzeňský bubble tea!

  Oslava narozenin dvojčat, celý večer jsem strávila u krbu (byla zima:D)

 18.6. - Den, kdy jsem konečně našla své jméno na Coca-cole!

 První lesní jahůdky

4 komentáře :

  1. A jak ti bubble tea chutnalo? Já jsem ještě svoje jméno na cole nenašla a to není neobvyklé..ale včera jsem si kvůli žízni musela koupit Davida :D.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bubble tea pila už v Praze, ale tady jsem zkusila kombinaci jablko a bílá broskev + mango kuličky - VÝBORNÝ! Doporučuju :))

      Vymazat
  2. Ty palačinky vypadají skvěle :-D a Bubble Tea byl vinikající! Doufám, že stihneme ještě jeden než odjedeš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaam, ty palačinky bych si dala:).. Jinak jako bubble tea je tak výborný! :D a mango kuličky jsem snad ještě neměla, musím vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.