Nový vzhled!

Konečně jsem se trošku skamarádila s blogspotem a začínám mu rozumět! A tak jsem si vytvořila vlastní vzhled. A kupodivu sem s ním i spokojená. Tak snad se vám nový vzhled taky líbí.

Poslední čtyři dny jsem trošku flákala Random Blog Challenge a musela jsem 4 dny vecpat do dvou článků. Měla jsem vyřazení a předání maturitního vysvědčení a konečně začalo být trochu teplo. Takže teď už mám oficiálně po střední škole. A za 47 dní mě čeká odlet do Anglie. Dneska jsem se domluvila s mamkou, že k svátku dostanu kuchařku. A musím si zítra zajít pro výpis z trestního rejstříku. Už se to blíží :)

Přeji vám krásný start do nového týdne! 
Marky
xx

7 komentářů :

  1. Tenhle vzhled je mnohem hezčí, líbí se mi moc :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, nový vzhled se mi moc líbí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené! Já se také chystám na změnu designu, už asi 2 měsíce, ale nějak mi vyschla fantazie nebo co :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že další design bude stejně dokonalý jako ten, co máš teď! :) Ona ta fantazie přijde, neboj!

      Vymazat
  4. je pekny, taky že ho nema vela ludi!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vzhled je věru povedený :) Už se ti to vážně blíží, moc závidím :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.