Random Blog Challange #1: Kdo jsi?

55 dní do odjezdu! 


Jsem devatenáctiletá slečna, která úspěšně zvládla maturitní zkoušku a 26. července odlétá na rok (možná rok a půl) do Velké Británie pracovat jako Au Pair. Pracovat zrovna jako Au Pair byl můj dlouholetý sen, ale nikdy jsem neměla odvahu odjet jen na prázdniny a kvůli škole jsem nemohla vycestovat na déle jak 2,5 měsíce. A teď je to tady. Za "pár" dní se sbalím a odcestuji do země, která mi pomůže naučit se pořádně anglicky a osamostatnit se.
Jsem občas milá a někteří o mně řeknou, že i přátelská. Zatím jsem byla zamilovaná 2x v životě. Avšak se mnou ti kluci tak vymetli, že mam opravdu problémy s tím někomu důvěřovat.
Nikdy jsem nebyla pilná studentka a flákala jsem to jak jen jsem mohla.
Dále jsem hodně cílevědomá a ambiciózní. Opravdu jsem schopna dostat vše, co chci, protože když se pro něco nadchnu, tak se nadchnu pořádně. 
Miluji angličtinu a jednou bych jí chtěla učit. Chodila jsem dva roky do jazykové školy, kde mi pomohli naučit se základy a jinak jsem se sama během 3 let vypracovala na level B1, skoro už B2!
A jsem za to na sebe pyšná!


2 komentáře :

  1. Přeji, aby se tvůj jazykový level vytáhl po pobytu v UK až na C2 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. S čím se můžu ztotožnit je, že když člověk opravdu něco chce, tak lze dosáhnout všeho :)..takže máš můj obdiv au-pairko :).

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.