Random Blog Challange #10: Upřímnost

Den 10: Říkáš věci na rovinu nebo si je necháváš spíš pro sebe? Co je podle tebe lepší?

Záleží komu to mám říct. Mým nejbližším kamarádům řeknu věci na rovinu a nebabram se s nima. Tedy pokud jde o nějakou citlivou věc, tak to okecávám jak nejvíce mohu. Ale pokud se jedná o lidi ke kterým nemám tak blízko, tak si to raději nechám pro sebe a kašlu na to.
Co je lepší? Asi nějaký ten střed. Být přehnaně upřímný a vyprsknout něco na někoho také není zrovna dobré, protože dotyčnému můžete ublížit.


3 komentáře :

  1. Určitě říkej věci narovinu. Problém je v tom, že tak přijdeš o většinu přátel, ale pak to vlastně přátelé ani nebyli. Jsem ráda, že dělám to samé, protože jsem se zbavila "otravného hmyzu" ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já těch opravdových přátel ani moc nemám. Dokážu je spočítat na prstech jedné ruky :) A jsem za to ráda!

      Vymazat
  2. Já říkám to, co si myslím. Někdy to samozřejmě není všem po chuti, ale.... já raději řeknu pravdu, než bych musela něco předstírat :) A to i cizím lidem :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.