Random Blog Challange #11: Žárlení

Den 11: Žárlíš na své přátele? Pokud ano, jakto?

Jo! Jsem žárlivka užárlená, proto! Přijde mi, že to mají moji dva nejbližší přátelé v životě lehčí. Mají krásu, mají peníze, mají lásku a skvělou rodinu pohromadě. Já nemam ani jedno. Přeju jim to. Strašně moc, ale občas mě hlodá, že někdo to mít nemůže (a nebo musí hodně dřít) a druhej má všechno skoro zadarmo. Jsem ráda, že mají život takový jako mají.
Hlavně teď, když budu odjíždět vidím, jak už se další dvě slečny rvou na MOJÍ pozici nejlepší kamarádky! To jakmile prohodím žárlivý komentář, tak mě odpálkují tímhle: "Tak, když ty odjíždíš! Kdybys tady byla ..." Já vím, že je to legrace, ale .. tak nějak to vnitřně bolí. A žárlim! Z mojí pozice nejlepší kamarádky mě nikdo vystrkovat nebude!


Žádné komentáře :

Okomentovat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.