Random Blog Challange #3: Sny

53 dní do odjezdu!

Den 3: Jaký máš názor na sny?

Slovo sen můžeme pojmout dvojím způsobem. V noci, jakmile upadneme do hlubokého spánku se nám zdají sny. Ty neovlivníme. Někteří věří, že to co se nám v noci zdá je část našeho podvědomí - buď chceme, aby se to stalo a nebo je to naše nejhorší noční můra.
A pak jsou tu sny, které si vysníme a za každou cenu chceme, aby se staly. Jdeme si za nim, ať to stojí, co to stojí.
Mým největším snem je se přestěhovat do anglicky mluvící země. Věřte mi, že jsem šla přes mrtvoly, abych mohla odjet.
Z těch snů, který už se mi splnily je to např. Setkání s US5 (moje teenagerovská léta!:D), setkání s 30 Seconds To Mars a odstěhování se do Anglie - a na to už jen čekám.



Máte nějaký sen? Něco, čeho byste chtěli dosáhnout? :)





3 komentáře :

  1. zrovna dneska se mi zdály tři noční můry. většinou o smrti právě:( určitě se odstěhuj do zahraničí, je to bomba:) ráda vidím fanouška 30 seconds♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já své sny (jako cíle, čeho chci dosáhnout) dělím na dvě skupiny, to co je a co není reálné. Jako například to, že někdy budu pracovat v WWE je dost nereálný, i když bych si to přála. A pak jsou ty sny, které jsou trochu reálnější, jakože se někdy podívám do Texasu a uvidím wrestling živě a že budu pracovat v zahraničí apod.
    btw ten obrázek je perfektní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasné, že se ti sny tak plní :) Já vlastně ani žádný takový velký sen nemám.

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.