Random Blog Challange #4: Styl oblékání

52 dní do odjezdu! 

Den 4: Jak bys popsala svůj styl oblékání? Máš nějaký důvod proč se právě tak oblékáš?

Můj styl oblékání se nedá nějak definovat. Nosím prostě to, co je pohodlné. Někdy mám náladu si obléknout legíny, dlouhé triko, kardigan a baleríny a někdy to neřeším vezmu si sneakers, mikinu, džíny a vlasy svážu do culíku. Takže můj styl oblékání závisí hlavně na mé náladě. Moc nenakupuju. Teď jsem si po 4 měsících dovolila koupit černé legíny a bílý kardigan. chtělo se mi brečet, když jsem u pokladny nechávala 558 Kč! Ono, když si za měsíc doučováním vyděláte 1 200,- tak je to skoro půlka výdělku. Od rodičů si nic neberu. Už se docela těším, až si v Anglii vydělám tech 2 500,- týdně a budu si opravdu jednou měsíčně moct něco koupit na sebe :)


3 komentáře :

  1. Tak primark to pak jistí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě! Navíc ho mám 10 minut od domu :) (To bude peklo!:D)

      Vymazat
  2. Primark je skvělý ! :))) Byla jsem sice v něm jen jednou ale už jsem si o něm udělala obrázek.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.