Random Blog Challange #5: Vzhled nebo osobnost?

51 dní do odjezdu! 

Den 5: Co tě nejvíce přitahuje na opačném pohlaví? Jsi více na vzhled nebo osobnost?

Tak tohle je zrovna opravdu záludná otázka. U mě záleží na obojím. Setkala jsem se s klukem, který nádherně zpíval, vypadal jak z amerického filmu a byl to totální blb. A taky znám kluka, který mě vzhledem absolutně nepřitahuje, ale je to ten nejhodnější člověk na téhle planetě. 
Minulý rok jsem chodila s klukem, který byl ten takzvaný poslední puzzlík, který mi chyběl. Strašně ráda na tu dobu vzpomínám. Bylo to přesně před rokem. Netrvalo to dlouho, ale bylo to to nejhezčí, co jsem v životě zažila. Byly to jen 3 měsíce, ale tak šťastná jsem v životě nebyla. On je přesně ta polovička, kterou k sobě potřebuju. A doufám, že má někde ve světě dvojče, které na mě čeká. Bohužel jsme každý chtěl něco jiného a on se to rozhodl ukončit. Bylo to 2 dny před tím, než jsem mu chtěla říct "Miluju Tě.", protože jsem si tím byla 100% jistá. Teď po roce jsem ráda, že jsem to neudělala a tam venku je stále nějaký kluk, který to ode mně uslyší poprvý. 
Tak to jsem trošku odbočila od tématu, který byl na tento den zadaný. Mám slabost pro kluky, kteří jsou hudebně nadaní (zpíváním nebo hraním na kytarou mě opravdu okouzlí) a taky pro sportovce a kluky, co mají černé vlasy.  
Všem říkám: "Ten nejkrásnější pocit je cítit opětovanou lásku." a to zklamání, které příjde po tom, co se dozvíte, že to opětovaná láska vlastně nebyla a byla to jen hloupá přetvářka je strašný. Nepřála bych ho nikomu.

Takže pokud máš svou drahou polovičku, jdi a řekněte jí, co pro Tebe znamená. To štěstí, které máš nemají všichni :)


1 komentář :

  1. Krásná úvaha :) HUdebně nadaní kluci jsou asdi magnetem na všechny holky, znám jen málo slečen, které odolají chlapci s kytarou :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.