Random Blog Challange #8 a #9: Věk a změna

47 dní do odjezdu!

Den 8: Jaká je nejlepší věc na tvém věku a jaká je naopak nejhorší?
Za pár měsíců mi bude 20 let. Druhé kulatiny. Kamarádi mi říkají, že začínám být opravdu stará a já jen přikyvuji. Ale v hlavě mi běhají všemožné scénáře, co mě v životě ještě všechno čeká. A popravdě - dvacítkou můj život teprve začíná!
Na tomhle věku miluji tu volnost. Jsem dospělá a cítím se jako, že mohu všechno na světě a je jenom na mě, kterou cestičkou se odeberu.
Nejhorší na mém věku shledávám to, že mě většina dospělých bere jako "dítě". Pořádně neví a asi se i trochu bojí, jestli to v té Anglii sama zvládnu. Berou mě ještě jako nesamostatnou a až moc naivní.


Den 9: Upřímně, kdybys mohla na sobě změnit tři věci, které by to byly a proč?
1.  Nos - nemam ho prostě ráda. Je moc velký a má divný tvar
2. Mojí výbušnost - občas opravdu nepříjemná vlastnost
3. Chtěla bych být více šetřivá, protože mi přijde, že rozhazuju za zbytečnosti

2 komentáře :

  1. Já věřím že to určitě zvládneš! :) Mimochodem výbušná jsem taky, víc než dost a rozhazuju taky za blbosti, hlavně za kosmetiku.. :D Mám v plánu si zas zítra koupit nějakou pěknou rudou rtěnku, možná Heidi Klum :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, zvládneš to! A stará ve 20??? Počkej, až Ti bude 30, 40, 50... :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.