Trvalá a barvení řas - zkušenost

Už nějaký ten pátek přemýšlím jak donutit mé řasy být krásné. Kamarádka si nechávala před pár měsíci udělat umělé řasy a každou chvíli chodí na doplňování. Vypadá to sice krásně, ale nepřirozeně .. Přece jenom - kdo z nás má krásné, dlouhé a zatočené přirozené řasy. A navíc ty peníze, co tam každý měsíc nechává! No, věděla bych daleko lépe jak je utratit.
U mé kosmetičky jsem v ceníku spatřila barvení a trvalou na řasy. Trošku jsem si o tom na internetu po zjišťovala a ve středu se šla objednat. A teď jsem tu, abych se s vámi podělila o své zážitky.

Celá procedura trvala hodinu. Po zalehnutí do lehátka jsem zavřela oči, které už jsem nesměla až do konce otevřít. Paní kosmetička mi kolem očí vyčistila pleť a nad horní řasy nalepila takový měkoučký lepkavý váleček.. Na prvních 15 minut řasy aplikovala na řasy nějaké sérum a na druhých 15 minut zase jiné. Sundavání válečku z očí je nepříjemné, ale dá se to vydržet.

Následně mě čekalo barvení řas. Pod každé oko mi nalepila bílý čtvereček, aby se mi barva z řas nedostala všude. Poté jen štětečkem řasy natřela černou barvou, která je přizpůsobená přímo na barvení řas a obočí. Barvu jsem na očích měla přibližně 5-10 minut. Pak už mě čekalo jen smytí barvy, závěrečná regenerace a šlo se.

Na fotce jsou řasy trochu slepené, ale za to může ta regenerace.

Celá tahle procedura mě stála 500 Kč, ale řasy mám teď krásně natočené nahoru i bez řasenky.Trvalá na řasech by měla vydržet až 3 měsíce. Nedoporučuje se po první trvalé chodit dříve jak za ty 3 měsíce, protože by se vám mohly začít krepatit.

Vždycky jsem záviděla holkám ty krásné natočené řasy jen pomocí řasenky. Tak teď je mám konečně i já! Už plánuji, že až se vrátím na Vánoce z Anglie, tak se objednám znova.

A co vy? Jste spokojení se svými řasy?

4 komentáře :

  1. Ta změna je fakt veliká. Řasenky už můžeš klidně vyhodit do koše, páč řasy vypadají skvěle i bez ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam stejně jenom dvě a k tomu je jedna už vyschlá :D

      Vymazat
  2. Tohle jsem potřebovala slyšet! Taky mám krátké řasy a bez řasenky nejsou pomalu vidět..sestra mi doporučovala umělé řasy, ale tohle vypadá míň invazivně a hezky :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Diky tomuhle clanku jsem se rozhodla, ze do toho jdu taky a jsem nadsena, cely leto se nemusim ani malovat, takze diky! :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.