Blíží se to!

18 dní!

Strašně to letí. Dneska budu s tatínkem, zítra jedu na oběd k nejlepším kamarádkám a ve středu do Prahy vyzvednout svou kamarádku z Polska, která na pár dní přijede. Ve čtvrtek do zoo, v pátek doma, v sobotu k babičce (mam svátek a babička ve středu), v neděli balit do Loun, v pondělí odvézt polku do Prahy a rovnou autobusem ke kamarádce do Loun, kde budu do čtvrtka. V pátek rozlučková oslavička s nejbližšíma, v sobotu nebo v neděli s tatínkem a začnu pomalu balit. V pondělí odpoledne na procházku s kamarádem, večer rozlučková večeře. V úterý procházka s kamarádem, ve středu k babičce, tetě a rozloučit se s mým maličkým bratránkem sestřenicí a větším bratránkem. Ve čtvrtek budu dobalovat, musím se odhlásit z pojišťovny a v pátek v 10:30 odjezd na letiště. Rozloučení s rodinou a se 4 lidmi, který mi za poslední půlrok pomohli tak jako nikdo. Z psychicky vydeptaného člověka udělali zase tu usměvavou Markét a dodali jí sílu se zvednou.
A ve 14:00 odlet z letiště Václava Havla na londýnské Heathrow. A tak začne můj nový život.

Když jsem si takhle sepsala, co budu za ty tři týdny vše dělat tak si jen říkám: "Doháje, vždyť já už za chvíli letim!!"

5 komentářů :

  1. Strašně Ti závidím že budeš dělat Au Pair, já bych to také ráda vyzkoušela, jenže bych nikde tak dlouho nevydržela a navíc bych se ani nedomluvila.. :D Hodně štěstí :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to se vůbec nezastavíš. Máš nabitej program, jak tak koukám ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky letím za tři týdny :)))

    martiny-sen.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoooj :) Já jěště nevím přesný datum ale někdy kolem 29, takže dýl jak ty :) Ale neletím na Heathrow :-D tam bych měla strach :-D Letím na malý letišťátko za Londýnem (Standsted) :-) Letěla jsem už několikrát, ale mám strach z toho že poletím sama :)

    Martiny-sen.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Marky, Marky... Užívej si poslední dny doma :-) Už se těším až tu budeš, budu na tebe v ten pátek moc myslet, ať ti to jde všechno lehce a bez slz a ne jako mně :-( Těším se na naši první společnou kávu - moc!!!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.