Fotky z Instagramu a posledních 5 dní v ČR!

Když už nemám čas na blog, tak vám přináším, alespoň pár fotek z posledního týdne, které jsem hodila na Instagram. Kufr už dávno leží na posteli a pomalu do něj přihazuji oblečení a věci, které si myslím, že budu potřebovat. 
V pátek večer jsem měla rozlučkovou oslavičku s kamarády u nás doma. Ukončili jsme to nakonec kolem třetí ráno a bylo to strašně fajn. Už se těším, až na Vánoce přiletím domů a zase se s nimi uvidím!
Zbývá mi posledních 5 dní v České republice! Strašně to letí :)


1. Středeční outfit
2. Velké karamelové frappucino
3. V pondělí slavil narozeniny můj německý kamarád a já našla naší dva roky starou fotku
4. Cuba Libre a Sex on the beach!
5. Kamarádky roztomilý kocour
6. Fotky z poslední procházky po Praze


8 komentářů :

  1. ó, krásne fotky!
    a tie drinky vyzerajú naozaj dobre!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že Ti to utíká jako voda... :) Tak Ti přeji nech si ještě posledních několik dní v Čechách užiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží outfit, vážně paráda :)!
    Přeju Ti, aby všechno dobře dopadlo a aby jsi tam byla v klidu a spokojená!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten outfit byl vážně skvělej. Pamatuju, jak jsme ho byli kupovat :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Na první fotce ti to moc sluší, super šťavnatá barva :) A frapuccino bych si dala, asi na něj budu muset zaskočit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten outfit je supr, neony ti sluší! Instagramu jsem taky o prázdninách propadla :)
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný fotky:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky a Velké karamelové frappucino musím ochutnat
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.