Přemohla jsem blogspot!

Abych začala od začátku. Před pár lety jsem vlastnila dvě webové stránky a kvůli tomu, že vše musím mít podle toho jak chci já jsem se naučila kódovat. S HTML a CSS jsem se skamarádila celkem rychle. Jenže pak jsem přišla na střední. Na webovky už nebylo tolik času a já se tomu přestala věnovat. Do půl roka jsem vše zapomněla. 
Předevčírem mi to nedalo a vrhla jsem se na vše znova. No, a tohle z toho vzniklo. Upřímně: Nelíbí se mi ta barva. Mam růžovou ráda, ale jelikož jsem vše dělala pokus-omyl, tak už jsem to v téhle barvě dodělala. Takže do týdně očekávám změnu barvy a zdokonalení mého blogu.

A co je tedy vlastně nového?
1. Nový vzhled
2. Tlačítko Back-to-Up - sjeďte níž, zmáčkněte ho a hop! Jste zas nahoře (já vim, zbytečnost :D)
3.  Zkuste napsat komentář, podařilo se mi udělat zbrusu nové zobrazení
4. Aktualizovala a upravila jsem menu
5. Záhadným způsobem se mi podařilo upravit i zobrazení datumu
6. NavBar je pryč!

Taky jsem přemýšlela, že bych si časem udělala ještě jeden blog, kde bych udělala návody jak tyhle vychytávky taky mít. Jenže to je ještě v nedohlednu, protože vím, že z blogspotu se dá vyždímat ještě víc a já jsem připravena na to přijít. Vše si ukládám, takže časem se o to s vámi možná i podělím :)

6 komentářů :

  1. Mě se ta barva i líbí. Mam takovou staro-růžovou ráda. Každopádně se těším na tvé další vychytávky a snad se s námi podělíš i o ty návody. Hodně lidem by to pomohlo :-)

    A samozřejmě se nemohu dočkat článků a fotek z Anglie.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím, mně se blogspot zatím přemoct nepodařilo :D. Desing je teď vážně lepší :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jé, suprový design! jsi dobrá, já se s tímhle moc nekamarádím, i když jsem si řekla, že tohle léto bych se ráda naučila html a css a udělala něco se svým blogem a tak. Tak teda uvidím. Svůj blog jsem teda zatím doteď upravovala podle blogu této slečny http://www.silvidesign.blogspot.com/ má tam dost užitečných návodů :) pokud něco vytvoříš, tak budu taky nadšená. Beru každou radu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi dobrá, já jsem ráda, že tam je to, co napíšu, na nějaký vychytávky bych se nezmohla..:D
    Ale strašně se mi líbí to letadýlko nahoře! :D Nevím proč, ale je hrozně roztomilý!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný design! :))
    Chci tě pozvat ke mě na blog, kde je giveaway: http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Seš prostě borec! Blog teď vypadá skvěle!!! ;-)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.