Už jen týden a pár dní ...

Jak sami vidíte zrovna se blogu moc nevěnuji. Důvod? Přátelé.
Přesně před týdnem jsem měla (zatím) první záchvat úzkosti. Zrovna jsem přespávala u dvojčat a už jsem to nevydržela. Bude mi po nich strašně smutno ..
Už příští pátek mě čeká odlet. Jela jsem dnes kolem letiště a koukala jak vzlítavají a přistávají letadla. Byl to tak divný pocit vědět, že v jednom z nich budu sedět příští pátek v 14:00. Strašně se těším. Těším se, až změním prostředí, až budu jinde, až dostanu svou první výplatu, až poprvé uvidím svou Host Family. Jediné, co se mi nechce je loučit. Loučit se s přáteli, které zde mám a které nikde jinde nenajdu. Loučit se s Maričkou a Majdou, Ilou, Mončou, Anny, Tomíkem a nebo Lukášem. Nechci ve čtvrtek loučit s Ilou, nechci pořádat v pátek rozlučkový večer a nechci v pondělí mít rozlučkovou večeři. Chci si je jen zabalit s sebou .. s sebou do Velké Británie.

To nejcennější, co v životě mám. Tohle přátelství <3

2 komentáře :

  1. Tak konecne se odlet priblizil, co ;)? uz se tesim na tvoje britske clanky a postrehy :)
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že je to taky divný pocit vědět, že nebudeš bydlet kousek ode mě a nemůžu ti jen tak zavolat a dát si s tebou spicha za pět minut. Ale vím, že jsi si tohle moc přála a určitě si to zasloužíš. A už se nemůžu dočkat z jakýma zážitkama se na Vánoce vrátíš. ;-)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.