1. příspěvek z Anglie

No,  řeknu vám, že to, co se dělo následující dva týdny v Anglii nebylo vůbec jednoduché. Ale přežila jsem to! První dva dny byly jak noční můra. Chtěla jsem domů, měla jsem homesick a byla jsem nešťastná. Po dvou dnech to přešlo a začínala jsem si užívat být v Anglii. Ne na dlouho ..

Opravdu se mi to nechce nějak moc rozepisovat, protože je to zrovna dnes, kdy jsem od té rodiny odešla. Vše, co bylo na skypu prodiskutováno najednou bylo úplně jinak. Na Vánoce jsem mohla domů jen na týden, místo slíbených dvou týdnů (pro mě to byl druhý den v Anglii strašný šok, jediné, co jsem chtělo bylo jet domů), víkendy jsem volno neměla (jen prý neděli jednou za čas, a ne celý den) .. co dál? Celé dva týdny jsem pila vodu a jedla 3x denně tousty s máslem a džemem. Nic drahého jsem jíst nemohla a rodina jí hodně kořeněné a pálivé jídlo (přijde mi to jako něco, co by mělo být řečeno předem a ne v den příjezdu), takže pro mě bylo vše nepoživatelný. Ze slíbeného vaření dvakrát do týdne se stalo vaření každý den.

Muj skoro čtyřletý host kid měl hysterické záchvaty, byl vzteklej a nepříčetnej. S tímhle bych si ještě poradila, ale s jeho milovanou matkou tedy ne. Její první příkaz ráno byl: "Udělej mi čaj." a poslední "Ohřej mi večeři." .. Vím, že Au Pair není jenom o dětech, ale tam jsem byla jen služka, nic víc. Host mother si neuměla uvařit čaj, odnést špinavé prádlo z ložnice, natož si ohřát třeba jídlo. Postupem času mě zaměstnávala víc a víc a nakonec jsem pracovala i v jejím bussinesu. Řvala po mě, že tohle je špatně, a že to mám jít udělat znovu. Hladala chyby i tam, kde nebyly ...

Začínala jsem být opravdu vyčerpaná. Neměla jsem vůbec žádnou chvilku pro sebe. Vstávala jsem ráno v 6:30 a končila mezi 8-9 večer. Pak jsem musela stihnout zaskypovat s mamkou nebo taťkou a spát jsem chodila až po půlnoci.

Nakonec to dopadlo tak, že jsem si našla jinou rodinu, která bydlí v Bushey. Mají dvě holčičky a pejska, a opravdu se snažili mi pomoci. A tak jsem se sebrala dnes ráno, napsala dopis a odešla. Odešla jsem bez jediného slova, protože ona by mě nepustila. Pořád mi říkala, že pokud chci odejít, musím jí dát 2 měsíce, aby si někoho mohla najít.

A tak jsem dnes přijela ke kamarádce, která mě tu bude mít do soboty, pak jedu ještě k jiné kamarádce a v neděli 18. srpna si mě vyzvedne nová rodina z Londýna. Ani netušíte, jak moc ráda jsem, že jsem odtamtud pryč. A teď už snad budu přidávat příspěvky častěji. Mám pár fotek v telefonu o které se s vám chci podělit. Tak snad zítra :)

7 komentářů :

  1. Teda... Zní to jako horor. Ale tak aspoň, že jsi našla novou rodinu, ať se ti tam moc líbí a nemáš takové stresy jako tady!

    Hezký den
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. To zní opravdu děsivě, Jsem za tebe ráda, že jsi od té rodiny pryč a budeš mít snad mnohem lepší. To je neuvěřitelný, že ti něco slíbí a pak je to úplně jinak..Drž se tam, držím palce :)!!

    OdpovědětVymazat
  3. To znie ako nočná mora :O Ja keď som toto čítala tak som si povedala, že ťa obdivujem ako si to nakoniec bravúrne zvládla, fakt...klobúk dole, máš môj veľký rešpekt..snáď to teraz bude už len dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Marky, dobře jsi udělala, jsem na Tebe pyšná, že jsi našla odvahu!! Nechápu, že někteří lidé ještě pořád nechápou, že otrokářská společnost už dávno skončila!!! Nenech s sebou nikdy zametat a také si nenech toto zkušeností otrávit život, všechno zlé je na něco dobré :-) Přeji Ti, ať je nová rodina super!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že už je tohle za tebou a snad ti tohle nová rodinka vynahradí a budeš spokojená! Těším se na další a doufám pozitivní zprávy.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak to je masakr!!! Fandím ti, že jsi sebrala odvahu a odešla, tohle není nic pěknýho, ale je super, že máš tu zkušenost, a hlavně si budeš další rodiny vážit. Člověk se otrká, a taky si pak už i víc věcí předem zjišťuje. Ale tyhle rodiny, to je na zabití. Tak ať je ta příští mnohem lepší!! :) Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem takhle chytla blbou rodinu a měnila! :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.