Nákupy a jeden britský kluk!

Já vůbec nevím, čím bych měla začít dnes! Začala jsem něco dělat se svou angličtinou. A byla jsem nakupovat, sama. Píšu si s jedním britským chlapcem a koupila jsem si knížku!

Včera se nedělo vlastně nic zvláštního. Měla jsem o hodinu víc volno a jelikož nikdo neměl čas semnou jet do nějakého nákupního centra,  tak jsem jela sama. Venku bylo nádherně, tak i přes svou nachcípanost jsem oblékla novou sukni a tílko, nasadila sluchátka a šla na zastávku. Řidič mi dal 50p slevu na lístek se slovy : "Wow, nice outfit!" Ti britové jsou tak milý lidi, to snad neni ani možný!

Ve Watfordu jsem si nakoupila vše potřebné a taky jsem si konečně zařídila Oyster card (kartička na cestování po Londýně, platí se z toho lístky na dopravu) a hned si na ní nechala dát 20 liber. V peněžence mi toho moc nezbylo. Ale zítra je pátek, výplatní den!


Sešit a penál na propisky,  každé stálo 0,99p!

Dneska byl taky volnější den. Po tom, co jsem uklidila kuchyň a jídelnu jsem vzala knížku ven, chvíli hopsala na trampolíně a pak tam ležela a četla si. Nic z toho nemám, protože mezi tím jsem si psala s jedním britským klukem. Jmenuje se Tim, je mu 24 let a je vysoký, pohledný, kytarista a miluje cestování. Jsem jak nějaká praštěná, už se těšim, až mi odepíše. Člověk to nechce hnát nikam dopředu, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby mi napsal, jestli se nechci sejít nebo někam jít! Dobře, dám tomu ještě pár dní. Ale mě se s nim tak hezky povídá :)

Knížka a barva na vlasy :)

Takže barvení vlasů nakonec odkládam na sobotu, protože mám večer babysitting a přijde Kristýnka, která mi tu barvu nabarví a pak se společně budem koukat na Star Trek: Into Darkness. A v pondělí jedeme společně do Londýna na premiéru filmu Rush. Přijede i Chris Hemsworth tak snad s ním ulovím fotku!
Mějte se famfárově,
Marky

15 komentářů :

  1. Tak to doufám, že Ti brzy napíše že se chce sejít. Bože jak bych Ti to přála. To se u nás nestane že? Abys dostala slevu za krásný outfit :D.!
    Takové milé lidi se vážně jen tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Furt nic, už přestávam čekat! :/:D .. Ne, to si v ČR nikdy nestane. A nebo je to opravdu velká náhoda :D

      Vymazat
  2. Pěkný den. Ať se líbí premiéra filmu, v tu dobu už budu taky usínat pod londýnským nebem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tobě, ať se líbí v Londýně :)

      Vymazat
  3. Je super číst, že se máš dobře... :) A je vidět, že si to tam užíváš a to je dobře... :)
    A jasně, že máš úžasný outfit !

    OdpovědětVymazat
  4. Každý tvůj příspěvek mě vždy naplní něčím příjemným.. ani to neumím popsat :-)) Těším se na další příspěvek ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je od tebe tak milé:) Já jsem zase ráda za každý komentář!

      Vymazat
  5. Sleva za outfit! Hezké :D
    A jé, Unearthly. Vždycky jsem si to chtěla přečíst a nějak jsem se k tomu nedostala, napiš jaký to je :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám přečtený dvě stránky, jsem nějaký líná. Ale je to tím, že pořád něco dělam a nemam moc času .. tak snad dneska se do toho pustím.
      A mimochodem pejsek Tobi je naprosto úžasnej!

      Vymazat
  6. Jestli budeš mít fotku s Chrisem Hemsworthem, tak tě snad zastřelím, protože ti budu děsně závidět :D on je bůh :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že mi přeješ jen to nejlepší :D Já teda doufam, že budu. Už jsem se dlouho s nikým slavným nevyfotila :D

      Vymazat
  7. Takžee kluuuk :D jooj tebe sa tam žijee :) a na nákupy si chodíš + ten šofér autobusu :O ja len pozerám :D snáď by som ani z rozpakov nevedela ako reagovať :P

    OdpovědětVymazat
  8. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)
    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že jsi šťastná, vážně si to zasloužíš ;-)

    Hlavně se všech nezapomínej ptát na dvojčata a bráchy... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Budu čekat na další info o Timovi!:-D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.