Novinky a fotky z Anglie!

A tak dny ubíhají a ubíhají a já jsem pořád bezdomovec. Momentálně přespávám u kamarádky Verunky a zde bych měla být až do neděle. A pak už bych se konečně měla nastěhovat k nové rodince. Docela se k nim těším. I když bych neměla. K té předchozí jsem se taky těšila a jak to dopadlo. Ach jo ..

Dneska vás chci zahltit fotkama, co jsem pořídila za dobu, co jsem v Anglii. Bude chvíli trvat, než si vydělám na nový telefon, tak plánuju do tří týdnů koupit nějaký foťák do 100 liber.

Zatím jsem se zamilovala do tohoto fialového Samsungu a jo, stojí 99,99 liber! :D  

No neni prostě boží?! Má i WiFi! Zbytečné, ale tak budiž. 
Aspoň vám budu posílat fotky rovnou z foťáku!


1. Poslední fotka z Čech
2. Někde nad Německem
3. Frimley Train Station
4. První anglická čokoláda


1. Malá zastávka při večerním běhání (Duck pond)
2. Další zastávka při běhání - název vedlejšího města
3. Fotka z místa, kde jsem 2 dny pobývala po odchodu z rodiny
4. Starbucks kafe a popleté jméno (Řekla jsem Marky a dostala jsem Meggie)
5. První jízda doubledeckerem!
6. A první anglické OREO!


Jak si užíváte prázdniny vy? Co všechno už jste procestovali?



4 komentáře :

  1. Foťák má WiFi? :D Som zaostalá, že som to ešte nepočula? :D och...to je pecka!...a držím palce s novou rodinkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Foťák vypadá báječně! Abych řekla pravdu tak Tě obdivuju. Já bych neodjela vůbec a ještě kdyby mě tam potkalo to co Tebe, to bych se asi složila, to vážně smekám! Přeju Ti aby ta nová rodina byla to pravé ořechové :)!

    OdpovědětVymazat
  3. tá farba foťáku je skvelá .. a ach to anglicko!! ja som tam rok študovala a teraz cez prázky som tam bola na prázdninách .. bubbly je super! :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.