První nákupy v Primarku!

Miluju Primark! První dvě slova, která mi prolétly hlavou hned jak jsem vkročila do toho chrámu všech shopaholiček. Odnesla bych si toho daleko víc, kdybych měla práci. Ale jelikož začínám pracovat až v pondělí a první výplatu dostanu v pátek musela jsem se krotit. I tak jsem si odnesla z Primarku pár krásných kousků.



První čeho si můžete všimnou je 5 párů tělových silonek za 2 libry.Hned vedle toho leží tmavě šedé legíny za 3 libry a černé punčocháče za 2 libry. Miluji punčocháče! Zvláště tady v Anglii je poslední dobou zima a pro mě nejpohodlnější oblečení na doma jsou právě punčocháče a dlouhý svetr nebo tričko.
Druhá fotka je detail na ramínko obyčejného černého tílka za 2,50 liber. A poslední dvě fotky už jsou mé nové sukně za 8 liber. No řekněte .. mohla jsem jí tam nechat? A v kombinaci s tím černým tílkem vypadá božsky. Už se těším, až si to budu moci obléct. Snad se to počasí umoudří :)

Samozřejmě nechyběla ani návštěva drogérie, kde jsem dokoupila poslední potřebné věci a nevynechala jsem ani koupení dvou laků na nehty a úžasně vonícího sprchového gelu za 89p! No, nekupte to!


A to je vše, co jsem si zatím koupila. Teď mám na minimálně dva týdny s nakupováním útrum, ale musím si sehnat nějaký jumper, kabát a zimní boty. A zítra v 7:30pm si mě v High Wycombe vyzvedne Stephen, můj budoucí host dad. A já snad už začnu žít normální Au Pair život, usazená na jednom místě ..

Mějte se hezky a užívejte si krásného počasí, protože tady je hnusně od doby, co jsem přijela!
Marky

2 komentáře :

  1. Nákupy vážně parádní a myslím, že i dost suprový ceny ;-) Kéž bychom měli Primark i tady... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Už se nemůžu dočkat až Primark taky navštívím. Je to zvláštní, ale nechci aby byl Primark v ČR, mám ho spojený s Německem a Anglií, sem se mi prostě nehodí. :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.