První pracovní týden u nové rodinky

Zítra je to přesně jeden měsíc, co jsem odletěla do Anglie. Mě teda přijde, že už jsem tu tak půl roku. Než se pustím do vyprávění, co je nového, tak bych chtěla strašně moc poděkovat mým novým čtenářům. Za chvíli vás tu bude 30 a tak já tedy začnu připravovat tu slíbenou GiveAway z Anglie :)

Tak, kde začít. Už týden pracuji u nové rodinky a mohu vám říct, že jsem snad ve svém životě nebyla více spokojená. Nejen, že je málo práce za hodně peněz, ale taky jsou strašně hodní. Až mě to zaráží. Ale nebudu hledat problémy, tam kde nejsou.

Vstávám ráno v půl osmé, obleču holky, dám jim snídani a pak Steve vezme Lolu (2 roky) do školky a Lara vezme Siennu (4 roky) na mini camp. A od 9. září už jde do školy. A tak si pouklidím, co ten den mám a vyvenčím Herba. Od 11 am do 4-5pm mám volno a pak jenom zas pouklidím, co je potřeba, v 6.30pm vykoupu holky a tím to pro mne končí. V sobotu mám volno a v neděli pracuju 2 hodiny ráno. A zítra máme v Anglii Bank Holiday (státní svátek), takže pracuju jen dopoledne. Každý pátek dostanu týdenní výplatu a od září tedy snad budu chodit ještě uklízet k sousedům, takže to jsou penízky navíc!

Zde vám představuji náš krásný cihlový domeček!
Můj malý pokojíček se spoustou úložného prostoru. A super pohodlná double bed!


No a poslední koláž fotek je balíček, který mi v sobotu přišel od rodiny z Čech. Oni se úplně zbláznily! Ten balík měl 5,5 kg a naššla jsem v něm 9 krabiček mého oblíbeného čaje, dvoje ponožky, náramek od mamky, laky na nehty, přírodní kosmetiku, 5 zubních past bez fluoru (jsem na něj alergická) a spoustu novin a časopisů s drbama! Celou dobu, co jsem zkoumala, co v něm je jsem brečela jak mimino. Stýská se mi, ale do Čech se mi ještě nechce :)
A to je tak pro dnešek vše. Vím, že ten blog moc neaktualizuji, ale budu se snažit více fotit!
A jelikož mi nějak zlobí notebook, tak si za měsíc budu pořizovat iPad mini! Už mám vybraný i obal na něj. Růžovo-bílý! Ale o tom v příštím článku ... 
Marky

26 komentářů :

  1. Páni domeček vypadá fakt pěkně a pokojík velkej ;-) Však si to taky zasloužíš, za těch prvních pár týdnů... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se snažím pořád připomínat, když mě někdo něčím naštve. Že první dva týdny byly tak hrozné, že mě přeci toto nemůže tak rozhodit! :D

      Vymazat
  2. Woow ja sa tak teším že konečne sa máš dobre...:) to je parádny život teraz, len si to užívaj....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja už jsem tu přes rok a pul !!!:))) a těším se už do cech !!!:))))
    Ať se ti tu líbí ;)
    Přijde se podivat take k me budu rada:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšíš se do Čech? Tak po roce a půl .. Mě v Čechách nic nedrželo, nedivila bych se, kdybych tu nakonec zůstala :D

      Vymazat
  4. Domeček je úžasnej :)

    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY o MSM (přípravek, který urychluje růst vlasů).
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobře, že si to konečně užíváš... :) Doufám, že to tak bude i nadále...
    Já jsme nedávno měla návštěvu z Londýna a byla jsem opět nalákaná na návštěvu Anglie, ted jen přemluvit přítele aby se mnou jel... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dělat Au pair by mě taky bavilo, ale je fakt, že záleží na tm, do aké rodiny se dostaneš, znám holky, které měly naopak ty špatné zkušenosti. Takže ty můžeš být ráda, že se ti tam moc líbí, určitě je to zkušenost k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  7. wow tak to sa mas ocividne super! Tolko volneho casu!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím, závidím, závidím! :-) Ale jsem ráda, že jsi spokojená a doufám, že to tak vydrží.

    Už se nemůžu dočkat, až se v prosinci potkáme! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také! Musíme to kafe stihnout!! :))

      Vymazat
  9. Já jsem věděla že to zvládneš a že to bude v pořádku! :)
    Tyhle Tvé články mám strašně ráda a těším se na další, je hezké vidět že se máš dobře a že na Tebe rodina tak myslí :), takový balíček by potěšil snad každého.! Domeček vypadá krásně a útulně stejně jako Tvůj mini pokojíček :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit psát častěji, ale problém je, že přes týden není moc o čem psát :)

      Vymazat
  10. Vypadá to tam opravdu moc pěkně tak si to tam užívej :) jinak moc pěkný blog, sleduju tě

    OdpovědětVymazat
  11. Máš vážně zajímavou práci :) Anglie je úžasná, užíj si to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Anglie mě naprosto uchvátila, až na to počasí tedy :)

      Vymazat
  12. Skvěle se to čte, že se máš tak parádně, hned bych odjela taky :) Ten dům mi připomíná ten, co měla moje hostitelská rodina, tenhle styl se mi moc líbí :)) (ale byla jsem tam jen na týden:D)
    A ten pokojíček i balík z Čech je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  13. Téda, no tak to je fajn, že ti to nakonec dobře dopadlo. :) Takový parádní balíček by mě taky určitě potěšil, máš supr rodinu. :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jee jsem 30. čtenář :) Domeček vypadá krásně a tvůj pracovní den zní taky moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, těší mě jak rychle to roste, ještě před týdnem jsem měla asi 24 čtěnářů :D :)

      Vymazat
  15. to je fajn, že ti ta druhá rodina takhle hezky vyšla:) a bydlíš daleko od Londýna?:) Našla sis tam už nějaké kamarády?:) domeček vypadá krásně, stejně jako tvůj pokojíček:) a z balíčku si musela mít velkou radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maličkej kousíček, každopádně už jsem ti na blog napsala kde přesně:)

      Vymazat
  16. ahoj, chtěla bych vás všechny pozvat na giveaway :) těším se na vás
    http://happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. jé, to jsem ráda, že máš fajn rodinku, a že se ti tam líbí! :) pokoj vypadá krásně, a ipad, to zní hezky ;) mně by asi vadila ta práce v neděli, třeba kdybych někam chtěla jet, ale pokud se s nima dá mluvit, tak to bude v pohodě, a jak říkáš, proč hledat problémy tam, kde nejsou :) tak doufám, že se ti tam bude furt tak líbit :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.