Ucpaný nos a utrápený článek

A tak mam babysitting. Sedím na posteli a v televizi mám puštěný 'The Notebook'. Umírám na ucpaný nos a celý dnešní dopoledne mi z frňáku tekla krev. Ale já si vesele pracuji dál. I když vám tedy musím říct, že dnešní den byl nějaký .. zvláštní. Vůbec nic mi nešlo, všechno mi trvalo a to je úterý - den koupelen. Máme v baráku jenom dvě koupelny a já se s nima dělala hodinu a půl. Moje koupelna byla za chvilku hotová. (Že by to bylo tím, že jí udržuju přes týden?) Ale koupelna mých host rodičů? Ach, jak já jí nesnáším!

Na jedné straně obrovský sprchový kout, veprostřed velké zrcadlo a dvě umyvadla (každý má své, ale ručník mají jeden dohromady, nechápu :D), záchod a na druhé straně obrovská vana. Co myslíte, že je nejhorší? Správně, sprchový kout! Jelikož je opravdu přes celou tu kratší zeď, tak to sklo je velké. Už jsem myslela, že vypustím duši. Možná by stačilo, kdybych nebyla takový puntíčkář a nesnažila se ho vydrhnout. Ale ono mě to přejde časem ...

Také jsem dnes poprvé Laře (host mom) lhala. Byla jsem tak unavená po těch koupelnách a moje zeslabená imunita tomu moc nepomáhá a řekla jsem, že jsem s Herbiem (pes) byla v parku, ale nebyla. Byla jsem s ním jen na zahradě. Díky bohu, že ten pes neumí mluvit, dneska mě musel nesnášet!

Můj milovaný Herbie :)
Co dál se za dnešek událo? Chtěla jsem si udělat k obědu něco se žampiony, které jsem si včera koupila a moje milá host mom mi je snědla. Tak jsem otevřela lednici a snědla jí brokolici! Udělala jsem si zapečené těstoviny. Jen brokolice a sýrová omáčka. Mňamka!

Odpoledne už jsem neměla, co dělat, tak mi Lara zaúkolovala. Měla jsem umýt skříňky v kuchyni. Díky bohu, ale Sienna dojedla brzo, tak jsem stihla jenom jednu a pak jsme si šly hrát na zahradu. Asi 20 minut jsme skákaly na trampolíně. V 6:28 se přihnala ta dvouletá a chtěla skákat taky. Tak jim říkám, že mají dvě minuty a pak jdeme do koupelny. Odcházely jsme ze zahrady v 6:40 s brekem. Holky samozřejmě dolů nechtěly, tak už začaly být docela hnusné. Ale rodiče si je srovnaly a dostaly vynadáno přímo předemnou a pak se mi musely omluvit.

Možná to vypadá, že si jenom stěžuji, ale pořád jsem spokojená! Je to jenom tím, že jsem nachlazená a tím pádem přecitlivělá a tak nějak unavená a musim tady sedět na postely a čekat, až moji milovaní host rodiče vrátí z flámu. Alespoň, že si mohu ráno přispat .. o půl hodinku!

Na závěr se chci zeptat jestli to někdo dočetl do konce. Protože jestli ano (a budete tak hodní a informujete mě o tom do komentářů), tak budu ty dny rozepisovat častěji!
Pac a pusu,
Marky

16 komentářů :

  1. Všichni určitě čtou až do konce ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dočetla jsem to do konce a chci víc! - BFF xo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Články se stížnostmi se čtou nejlépe ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě čteme do konce :) Vždycky se těším na nový článek :) Brzo se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  5. chcem viac takýchto článkov! :) alebo napr. také, že aké hlavné rozdiely vnímaš medzi kultúrami, čo si si výhodne kúpila ( :D ) , a tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj ahoj! :)
    clanok som docitala do konca, tento rok som aj ja bola v Britanii a poviem ti ten bordel co bol vsade naokolo (dom, dvor, mesto, ulice) bol strasny!!! ale na tvojich foto vidim, ze to mas o cosi lepsie! :) moc ti drzim palce, skore uzdravenie a cakam na dalsie clanky! :) bavi ma citat tvoje clanky...papa

    OdpovědětVymazat
  7. Já čtu až do konce jedním dechem. Hrozně mě tyhle články baví Marky. Přeji Ti ať jsi zase brzo ready a ať je Ti stále fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja som to precitala rychlo a super clanok, pis pis dalej!

    OdpovědětVymazat
  9. Dočteno do konce, dost jsem se bavil... ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Četla jsem to celý! Nádhernej pes :) Piš častěji :D

    OdpovědětVymazat
  11. dočetla jsem až do konce!! :D já se vždycky strašně rozepisuju, tak se klidně rozepiš víc! :) tak ať ti je brzo líp, vypadá to, že tě tam pěkně úkolujou :)

    OdpovědětVymazat
  12. já to čtu dokonce! Doufám, že už je ti líp:)

    OdpovědětVymazat
  13. z aposlední 2 hodiny sem precetl askoro celý tvůj blog ,, je mooc zajimavý

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.