2 měsíce v Anglii, 1 měsíc do narozenin!

Za chvíli jsou tu moje i maminčiny narozeniny. Dokonce pro ní mám i překvapení. A není to nic obyčejného a levného!

S Herbiem v parku
Ou jé! Ve čtvrtek to budou dva měsíce, co jsem opustila půdu České republiky. Po prvních pár dnech v Anglii by mě nenapadlo, že nakonec budu obývat kraj Londýna, a že budu tak šťastná! Lara a Steve jsou prostě skvělý! Ano, budu vám to cpát v každém článku, protože tak skvělé host parents má opravdu jen hrstka Au Pair. Ale přála bych je všem :)
Co se tedy od minulého týdne vše událo? Do neděle jsem se flákala a prakticky nevyšla z domu. Vždy jen na hodinu s Herbiem do parku a nebo si tam sednou s Luckou. Sice jsem v sobotu chtěla jet do Watfordu, ale jak říkám - obchodních center už mám dost. A tak jsem zůstala celý den v posteli, hrála jsem si na počítači a vymýšlela narozeninový dárek pro mamku! 

Koukám na všechny ušetřené peníze na svůj iPod nebo iPad. Opravdu to potřebuji? Odpověď je jednoduchá - ne! A tak jsem najela na stránky wizzair.com a našla si let domů. Hrozně dlouho jsem to promýšlela a prodiskutovávala se ségrou a taťkou na skypu. A je to jasné. Nebudu majitelka iPadu ani iPodu, ale poletím na svůj a maminčin narozeninový víkend domů. A to bude to překvapení, protože ona o tom neví.

Skype s babčou, která také nic netuší :)

Už to mám všechno přesně vymyšlené. Poletím 24. října, na své narozeniny večer z Lutonu a do Prahy přilítnu pět minut před půlnocí. Tam mě vyzvedne taťka se ségrou a pojedeme k němu do Plzně, kde přespím. Jelikož o tomhle víkendu vím jenom já, taťka a ségra, tak dopoledne udělám přepadovku babi, zůstanu tam na oběd a ve 14:00 budu čekat u mamky před prací, obvázaná mašli. Joo, Happy Birthday, mom! Večer udělám přepadovku svým kamarádkám, v sobotu budu s mamkou, zajedeme k babi, večer asi zajdu na chvilku na koncert a ještě musím stihnout kafe s Mončou a Anny. No a v neděli večer zase poletím zpátky do Anglie, abych mohla v pondělí pracovat. No řekněte, není to skvělý narozeninový dárek?

Pravidelná dávka Latté a sandwiche
Včera jsem to všechno říkala Stevovi a Laře, protože bych potřebovala dva dny volno (celý pátek a neděli ráno), a že si je klidně napracuju dopředu! Lara se mi vysmála do obličeje, jestli si dělam legraci, že mám narozeniny a že ten pátek mi volno dají. Akorát musím vše stihnout ve čtvrtek, aby to tu měli na víkend čisté. No, nejsou užasní?

V neděli jsem byla na večeři v Československé restauraci v Londýně! Já vám řeknu, že jíst k večeři knedlo, zelo, vepři bylo naprosto boží! Fakt jsem si na tom strašně pochutnala a poznala spoustu dalších Čechů, kteří žijí v Londýně a okolí. Seděli jsme tam až do zavíračky a já dorazila domů kolem jedenácté. 

A to je asi tak vše, co  se za ten týden stalo. Ještě jsem si vlastně dobarvovala vlasy, takže jsem konečně zase 100% rudovláska. A teď se chystám udělat oběd a vyrazit na chvilku ven. Je tu dneska opravdu nádherně, tak si musím toho sluníčka trochu užít, než zase začne pršet.

Mějte se famfárově,
Marky



15 komentářů :

  1. Myslím, že tímhle dárkem vyrazíš mámě dech :-) je to dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsem z toho nadšená. Za prvé se těším na její výraz a za druhé se těšim na všechny doma :)

      Vymazat
  2. hezký článek, uplně pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bude opravdu krásný dáreček a mylsím že dojmeš každého :) hlavně maminku teda! Užij si to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc se těším na mamky, babi a dvojčat výraz až mě uvidí :) Bude to parádní víkend!

      Vymazat
  4. uzasne! drzim palce...snad necita tvoj blog...davaj pozor! :D tesim sa s tebou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečte, ona je ráda, že zapne skype! :D

      Vymazat
  5. To je krásné, moc ti to přeji! Myslím, že tvá rodina bude nadšená. Jer skvělé, že jsou "tvoji" angličané tak vstřícní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budou nadšení stejně jako jsem z toho já! :) Za měsíc v tuhle dobu budu na letišti už!

      Vymazat
  6. Fakt skvělý nápad, chtěla bych vidět, jak se budu mamka tvářit :-) A Lakoušek :-D A určo se musíme sejít, páč se na tebe hrooooozně těším! A tobě zase chybí Crossko, takže je to jasný! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším na její výraz :) Lakoušek si na mně určitě už ani nepamatuje :D .. s CrossCafe počítám na 100%!

      Vymazat
  7. Lepší dárek tě napadnout nemohl. To bude víkend.
    Jo a kde je ta českoslovenká restaurace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousek od zastávky West Hampstead. Odkaz na restauraci: http://www.czechoslovak-restaurant.co.uk/cesky/
      Naprosto skvělá atmosféra a jídlu jsem neměla co vytknout!

      Vymazat
  8. To je úžasný narozeninový dárek! To bude mít maminka určitě hroznou radost!:) držím palce, Ať to všechno vyjde podle plánu!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.